0 0 0

Otázky pro starostu

Tato rubrika umožňuje vložit dotaz směřovaný přímo starostovi města Příbram. Vždy, prosím, uveďte své jméno. Anonymní dotazy nebudou zobrazeny. Pokud si přejete, aby Vaše jméno nebylo v odpovědi uveřejněno, viditelně tento požadavek uveďte.

Na vulgární, osobní či hrubá sdělení nebudu reagovat, a to ani v případě, budou-li ukryta za otázkou. Je vhodné si uvědomit, že i starosta města, byť je zodpovědný za množství věcí, zůstává stále obyčejným člověkem se standardním prožíváním a běžnou mírou odolnosti vůči invektivám.

Mgr. Jan Konvalinka
starosta města

Pošlete svou otázku:

Jméno (zobrazí se u otázky):   E-mail (nezobrazuje se veřejně):
 
Text otázky:
 
Opište kontrolní kód:
Kontrolní kód
 
  Souhlasím s podmínkami odeslání otázky.
Informace o zpracování osobních údajů
 


Otázky a odpovědi:

Vyhledávání:
   
  1 |…| 33 |…| 67 | 68 |…| 81 |…| 93  
09.01.2017 14:48:28 - Kvapil J.
Vážený pane starosto, nepřijde Vám ta hysterie okolo hlášení zastávek v autobusech MHD už s prominutím trapná? Nevím jestli pod různými jmény nepíše jeden a ten samí stěžovatel, ale mě přijde daleko důležitější, aby MHD jezdila tak jak má podle jízdního řádu a hlavně aby dopravní společnost častěji obměňovala vozový park, tak jak je to v jiných městech. Mě tedy nepřijde (a tento názor sdílí co vím i plno jiných lidí), že by hlášení zastávek bylo v našem městě tak strašně důležité a hlavně málo hlasité. Pokud ten dotyčný neslyší, tak asi má problémy se sluchem. Já jsem přeci jen už trochu starší člověk a hlášení zastávek slyším dobře. Takhle bych to nechal a nezesiloval. Toť můj názor, který Vám píši jen jednou. Také bych ho mohl párkrát obměnit a měnit jména, ale nejsem věčný stěžovatel, který by chodil po městě a neustále něco hledal co je špatně. Děkuji Vám za odpověď.
Odpověď - 10.01.2017 08:26:04
Vážený pane Kvapile, již jsem uvykl tomu, že některé otázky řeším znovu a znovu. Každopádně děkuji za názor. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
05.01.2017 21:47:27 - Luboš K.
Pane starosto četl jsem to vyjádření společnosti Arriva Praha s.r.o. k hlásičům zastávek .Společnost to ted odkládá kvůli váznějším problémům který se musí doladit a udělat a mají tak předost před hlásiči.Můžete prosím zjistit od dopravce kdy se teda zase otevře u nic téma hlášení v Příbrami a budou se tomu zase věnovat..protože je to hrůza hlásí to furt minimální počet autobusů..kvůli rozmazleným řidičům kteří to ztlumují.tak prosím o zjištění kdy se budou zabývat úpravou systému aby s tim nemohli řidiči nic dělat.děkuji vám moc.S pozdravem pravidelný cestující-Luboš K.
Odpověď - 09.01.2017 10:45:15
Vážený pane Luboši, Vaši stížnost jsem předal společnosti ARRIVA Praha s.r.o., od které jsem obdržel odpověď viz níže. Pro tuto chvíli doporučuji následující poustup. V případě zjištění pochybení řidiče je třeba zapsat SPZ příslušeného autobusu, místo a čas a poslat tuto informaci k mým rukám. Já ji přepošlu společnosti ARRIVA PRAHA s.r.o., která s příslušným řidičem provede pohovor event. další řízení. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města. "Jak již sdělil koncem prosince obchodní manažer společnosti ARRIVA PRAHA p. Řepka, problematiku odbavovacího systému neřeší společnost ARRIVA PRAHA s.r.o. sama, nýbrž přímo dodavatel tohoto systému. Ten také určuje prioritu řešení jednotlivých požadavků či problémů. Do tohoto procesu nemá dopravce možnost nijak zasahovat. Jeho účast spočívá pouze ve shromažďování informací o zaznamenaných chybách systému v praxi či požadavků na úpravy. Ty pak předává dodavatelské firmě." Stanovisko samostatného odd. silničního hospodářství: "Na momentální stav věci „hlásičů“ se vedení společnosti znovu dotážeme. V tuto chvíli alespoň po vzájemné dohodě s dopravcem hlásíme vedení provozovny Příbram každé zjištěné „nehlášení“ k dalšímu opatření. Věc je pak projednávána s konkrétním řidičem. Pokud bude možno vyřešit problém „nehlášení“ úpravou systému a toto zdárně proběhne, budeme o tom cestující veřejnost samozřejmě informovat."Ilona Trochová referent samostatného oddělení silničního hospodářství Tel.: 318402552 E-mail: ilona.trochova@pribram-city.cz
05.01.2017 20:58:54 - Bartoňová
Vážený pane starosto,
bydlím již 33 roků na Drkolnově. Kdysi odtud jezdívala "8" přes nám. 17.listopadu. Dnes tímto směrem nejede za celý den jediný spoj. A protože rozhodně nemládnu a tato cesta je pro mě stále větším problémem a určitě i pro spoustu mých spoluobčanů,chtěla bych požádat, zda by s tím nešlo něco udělat.
Děkuji z pochopení a přeji hezký den a celý Nový rok.
Odpověď - 09.01.2017 10:31:17
Vážená paní Bartoňová, v roce 2009 proběhla velká optimalizace MHD Příbram spojená zároveň s jejím začleněním do systému Středočeské integrované dopravy. V souvislosti s touto úpravou byl zaveden společný tarif a možnost přestupu mezi jednotlivými linkami MHD navzájem a mezi linkami MHD a linkami SID (přestup do 20 minut za jedno jízdné). S tím byly spojeny další úpravy jízdních řádů MHD Příbram tak, že z některých lokalit byly spoje MHD nahrazeny spoji SID. Drkolnov je jednou z těchto lokalit. Na zastávku „Příbram, sídl, nám. 17 listopadu (síd., Politických vězňů věžák) odtud skutečně nejede žádný přímý spoj MHD Příbram. Z této oblasti je doprava ve směru na sídliště zajišťována spoji SID po ulici Školní na zastávku „Příbram, sídl. II.poliklinika, kde je možnost přestupu a dojetí na náměstí 17. listopadu jinou linkou. V tuto chvíli bohužel není možno situaci nijak jinak řešit vzhledem k provázanosti MHD a SID. Vaši připomínku budeme dále evidovat a zahrneme ji do projednávaných požadavků při další optimalizaci MHD Příbram. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
04.01.2017 19:12:31 - Patrik -nákup autobusů
Vážený Pane starosto, chci se zeptat jestli nevíte něco o tom ze by město mělo v plánu nakoupit do dvou let 16 nových autobusů na mhd ..nebo tak něco
Děkuji.A přeji krásný rok.
Odpověď - 05.01.2017 08:46:17
Vážený pane Patriku, bohužel, až na tolik příznivé zprávy se ke mně nedostávají. Smlouva se společnosti ARRIVA Praha s.r.o. podepsaná před mnoha lety, bohužel neobsahuje klausuli zavazující provozovatele používat dopravní prostředky mladší než XX let. Proto je v současné době vyvíjení tlaku na společnost v tomto ohledu velmi neefektivní. Asi jsem Vás nepotěšil, omlouvám se a zůstávám s pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
04.01.2017 14:34:28 - Radim Kokeš
Dobrý den pane Vařeko,
jako in-line bruslař mám nesmírnou radost že se konečně opět zvažuje realizace a vybudování in-line dráhy, kterou má dnes každé město či městys. Po zhlédnutí plánku na pribram.cz jsem však zděšen. Možná by neškodilo konzultovat toto s bruslaři. Na in-line bruslích je každý, i sebemenší kopec problém a nebezpečí, jak sjezd tak výjezd. Ideální dráha je dráha na rovině a né jako navrhovaná příbramská \"horská\" in-line dráha. Prosím zvažte ještě projekt a trasu. Takto je opravdu naprosto nevyhovující. Zároveň dráha nutně nemusí být okruhová, plně vyhovují dráhy jsou i obousměrné (tzv. tam a zpět). Ale převýšení ve stávajícím návrhu jak v místech stávající obslužné komunikace nad letním kinem a pak především sjezd či výjezd kolem letního kina je opravdu špatný. To může město u letního kina rovnou zřídit detašované pracoviště záchranné služby.....Z pohledů in-line bruslí je navrhovaná dráha špatná a obávám se že nebude nikterak využívána pro svůj profil a hlavně nebezpečnost.Bude to pouze další pomník vyhozených peněz a špatné investice.
Děkuji
Radim Kokeš
Odpověď - 05.01.2017 09:09:25
Vážený pane Kokeši, děkuji za připomínku. Handicapu, který popisujete, jsme si vědomi. Nicméně znovu prověříme jeho závažnost. Dále upozorňuji, že budoucí in-line dráha by neměla vést kolem letního kina z kopce dolů, ale pozvolna by měla vést kolem budoucí nové restaurace. Pokud se vyskytne nějaký strmější úsek, uvažovali jsme o zábradlí. Slabší bruslaři budou moci samozřejmě využívat pouze vodorovný úsek mezi Novákem a Fialovým rybníkem. Nicméně znovu zvážíme Vaši připomínku, je důležitá. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
03.01.2017 16:24:45 - Miroslav M
Vážený pane starosto,
dovolte mi nejprve popřát Vám vše nejlepší do nového roku. Chtěl bych Vás nejprve požádat o informaci jaké jsou představy města ohledně rozvoje osady/předměstí Žežice v nadcházejícím roce 2017. Slyšel jsem o plánech na vybudovaní dětského hřiště na pozemcích 327 (katastrální území Žežice), ale nic faktického/oficiálního na co by bylo možné reagovat ve smyslu komentáře případně pomoci a vlastního zapojení. Má druhá otázka se týká městského pozemku 364/3 na němž se nachází dnes již letité hřiště z dob komunismu a část pozemku připomíná spíše zarostlou skládku. Bylo by možné tento pozemek zkultivovat tak aby tam bylo možné pořádat "kulturně - sportovní" akce jako třeba "pálení čarodějnic" či postavit májku. Věřím že zapojí místních by nebyl problém, ale materiální zajištění ze strany města jakožto vlastníka pozemku by bylo záhodné. Má otázka je zda vidíte smysl ve zvelebení tohoto pozemku a jak případně zorganizovat takovouto kooperaci města a místních obyvatel. Předem díky za vaši odpověď.
Odpověď - 04.01.2017 09:33:54
Vážený pane Miroslave, děkuji za podnět. Na příští schůzce osadních výborů bude oznámen klíč k rozdělení částky, která byla pro osadní výbory pro rok 2017 rozpočtem města vyčleněna. O využití těchto částek si bude moci rozhodovat osadní výbor zcela svobodně. Může např. řešit tu problematiku, o které píšete, pokud ji bude považovat za prioritní. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
02.01.2017 13:06:02 - Jarda
Vážený pane starosto,
V novým roce 2017 vám přeji hodně úspěchu a hlavně štěstí a zdraví.
Odpověď - 03.01.2017 11:57:47
Vážený pane Jardo, děkuji za přání, kterého si velmi vážím. Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
27.12.2016 11:30:44 - Šimon
Vážený pane starosto,
jako první bych vám chtěl popřát krásné svátky a hlavně klid a zdraví do nového roku. Mám otázku zda -li si myslíte, že centrum města (pražská ulice s náměstím T.G.M. nebo náměstí 17. listopadu) je v současné podobě adekvátní a vystačí potřebám občanů. Mým názorem je, že je stále poněkud nedodělané a býti na radnici kladl bych důraz na rozvoj malých podniků a akcí, které obecně zlepší život ve městě pro občany (za podniky uvedu např. Kaférnu a jako malou akci třeba farmářské trhy, které zde již samozřejmě máme, nebo pouliční umění a loutková divadla, což jsou věci, jež se prosazují i ve s námi velikostí srovnatelných městech, jako např. Písek). Ptám se vás proto, nestálo by za to do těchto akcí, projektů a podniků investovat, případně se nějaké jako město pokoušet vytvořit? Jaký je k tomuto Váš názor ?

Jinak bych Vám i radnici chtěl poděkovat, jsem zastánce názoru, že život ve městě se velmi zlepšil a jsem vám jako občan vděčný i za věci, jako je stabilizace financí atp., hezké svátky!
Odpověď - 02.01.2017 08:44:44
Vážený pane Šimone, děkuji za Váš názor, se kterým se zcela ztotožńuji. Na rozdíl od mnohých jiných občanů našeho města se domnívám, že oživování města společenskými akcemi všeho druhu je věc potřebná, do které stojí za to investovat finanční prostředky stejně tak jako do udržování majetku města. Dobrá atmosféra ve městě je stejně dobrou hodnotou jako udržovaný majetek. Děkuji za připomínku a zůstávám s pozdravem. Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
21.12.2016 13:31:56 - Antonín
Vážený pane starosto před nějakou dobou jsme si psaly ohledně zavádění hlasicu v MHD. A psal jste ze se mám na konci roku připomenout jestli se něco změnilo. Tak vám chci říct ze se nezměnilo nic..furt se nehlásí ve většině autobusu a když někde ano tak potichu ze tomu nejde rozumět .Přeji vám krásné svátky a šťastný nový rok.
Odpověď - 23.12.2016 13:51:08
Vážený pane Antoníne, dovoluji si Vám přeposlat stanovisko samostatného odd. silničního hospodářství. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města. "Jednání se společností ARRIVA PRAHA s.r.o. proběhlo dne 22.12.2016 a společnost na něm zastupoval její manažer p. Pavel Řepka. Jedním z bodů jednání byla také problematika funkčnosti a nefunkčnosti hlásičů zastávek. Co se týká hlásičů zastávek v linkách SID, tedy linkách příměstských, toto zatím není nainstalováno kompletně a není tedy ani spuštěno. Vozy MHD by měly mít hlásiče funkční. Stále však dochází k případům, že řidiči hlásiče tlumí. Bohužel, požadavek společnosti ARRIVA PRAHA s.r.o. na provedení změny v programu, která by zamezila přístupu řidičů do uživatelského nastavení, dosud dodavatel systému nevyřešil. Lépe řečeno, v současné době řeší jiné, závažnější problémy systému, na kterých závisí jeho celková funkčnost. Prioritu řešení jednotlivých požadavků a chybových hlášení si určuje dodavatel systému sám. Vzhledem k tomu, že se jedná o systém zaváděný celoplošně ve všech vozech dopravce a ne jen o pouhé hlásiče zastávek v MHD Příbram, stalo se, že problém našich hlásičů byl dočasně odsunut a před ním bylo například upřednostněno doladění systému pro odbavení cestujících platebními kartami. V tuto chvíli je fungování hlásičů bohužel stále ovlivnitelné zásahem řidiče a někteří z řidičů tak skutečně činí a to přes opakované pokyny zaměstnavatele zajistit funkčnost hlásičů ve voze. Jednotlivé případy dopravce řeší v souladu s vnitřními předpisy, avšak dle vyjádření p. Řepky, nelze tuto nekázeň řidičů postihnout stoprocentně. Ilona Trochová referent samostatného oddělení silničního hospodářství, tel.: 318402552, e-mail: ilona.trochova@pribram-city.cz."
21.12.2016 11:21:33 - Antonín
Vážený pane starosto. Byl jsem jako návštěvník na Krampus průvodu. Stál jsem se svými dětmi nějakou chvíli u zátarasu v Březnické ulici u přechodu ke Q-klubu, odkud Krampusáci přicházeli. V jednu chvíli přijel až k nám (dav cca 40-50 lídí včetně dětí) linkový autobus. Až v těsné blízkosti zjistil, že dál to nepůjde a za našeho smíchu couval Březnickou zpět na Ryneček. Brali jsme to jako humornou zápletku. Až do tohoto týdne, kdy si celou záležitost dávám do souvislosti s útokem v Berlíně. Vůbec nemyslím na to, co se mohlo stát, kdyby za volantem seděl psychicky narušený člověk. Můžete mi prosím sdělit, jakým způsobem byla zajištěna bezpečnost návštěvníků, když policejní vůz stál na parkovišti na Rynečku, policisté seděli ve voze a nechali bez povšimnutí autobus přijet i odjet aniž by jej alespoň pokutovali za vjezd do zákazu vjezdu, a tím jej identifikovali? Mohla být tato jízda testem bezpečnostních opatření pro příští akci ve městě? Děkuji za odpověď Antonín
Odpověď - 23.12.2016 13:55:13
Vážený pane Antoníne, dovoluji si Vám přeposlat stanoviska MP a Policie ČR k Vaší připomínce. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města. " Na akci Příbramský Krampuslauf bylo v rámci bezpečnostních opatření nasazeno 65 pracovníků pořadatelské agentury, 25 strážníků městské policie a desítky policistů PČR, včetně družstev těžkooděnců nebo operativních hlídek v civilním oděvu. Na každé dopravní uzávěře byla připravena minimálně jedna hlídka PČR a člen pořadatelské agentury. Celou záležitost jsme konzultovali i s vedením Územního odboru PČR Příbram. Autobus MHD, který do uzávěry vjel, byl hlídkou Policie ČR ve spolupráci s pořadateli zastaven a bezpečně vyveden mimo uzávěru. V době akce nebyly Policii ČR známy žádné konkrétní relevantní informace o přímo hrozícím nebezpečí. Policie ČR celou situaci monitorovala a vzhledem ke skutečnostem, které byly v tu chvíli známé, se v žádném případě nejednalo o ohrožení návštěvníků akce. Celá akce byla z bezpečnostního hlediska vyhodnocena jako velmi úspěšná, a to i přesto, že počet návštěvníků dle odhadů dosahoval až 20 tisíc. S podzravem Luboš Řezáč zástupce velitelky MP Příbram." "PČR nebyla oslovena přímo, nicméně lze k věci uvést, že předně i při tak rozsáhlé a návštěvností významné akci, jakou byl Krampus, je třeba zachovat alespoň minimální obslužnost obyvatel, proto byly objízdné trasy zvoleny co nejblíže. V době akce nám nebyly známy žádné konkrétní relevantní informace o přímo hrozícím nebezpečí, bezpečnostní opatření na němž se podílela mimo MP a PČR i bezpečnostní agentura, bylo nastaveno v souladu s aktuální bezpečnostní situací. V době příjezdu autobusu nebyl žádný takový prostředek postrádán, přičemž u linkového autobusu lze očekávat téměř okamžité zjištění že takový prostředek chybí. V autobusu se nacházeli cestující a celkově autobus nebudil žádný dojem nestandardního stavu. Bezpečnost návštěvníků byla zajištěna dostatečně a během kulturní akce nedošlo k žádné mimořádné situaci. S pozdravem plk. Ing. Ondřej Smotlacha zástupce vedoucího odboru."
18.12.2016 21:37:17 - Ondra Mačát
Dobrý den chci vás zeptat jestli jste navštívil naše nové kino.A jestli ano tak na jakém filmu jste byl.Určitě na 3D že.Děkuji vám za odpověd a přeji vám krásné prožití vánočních svátků a hodně štěstí,zdraví a hodně úspechů v novém roce 2017.
Odpověď - 19.12.2016 14:48:59
Vážený pane Mačáte, byl jsem se podívat na začátek prvního představení "Doba ledová". Přál jsem si vidět jak to naše 3D funguje. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
17.12.2016 11:41:54 - Tomáš Tesařík
Dobr den pane starosto,
reaguji na Váš článek v prosincovém Kahanu ohledně zbudování
nízkoprahového centra na Rynečku.
Možná jste tímto svým postojem pozbyl přízeň pár místních aktivistů,ale
na druhou stranu se domnívám že jste si získal úctu většiny Příbramských
občanů.
Odpověď - 19.12.2016 14:50:35
Vážený pane Tesaříku, děkuji za Vaši podporu. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
16.12.2016 04:21:34 - Prosíková J.
Pěkný den, pane starosto, je pravda, že město udělalo kus viditelné práce např. v revitalizaci areálu Nového rybníka. Je to krásná oáza ve městě pro relaxaci, sport, hry i milé posezení v zeleni na dosah všem věkovým kategoriím obyvatel.Prosím ale o informaci, zda se v příštím roce v rozpočtu města pamatuje také na chodce s opravami chodníků. Konkrétně v centru Příbrami, kde se pohybuji nejvíce, jsou propastné (doslova) rozdíly v jejich kvalitě. Např. Náměstí T.G.M., podél ÚP a krajského soudu je chodník bezpečný. Ale o kus níže Milínskou ulicí kolem autobusové zastávky i naproti před OC Skalka je to přes pár asfaltových záplat hrůza. Špitálskou ulicí u OC Skalka směrem k potoku pokračuje, zatímco protější chodník je v pořádku. Bohužel, takových míst je po městě dost. Některé z nejviditelnějších \"propastí\" byly (po urgenci ve zdejší rubrice) zaplácnuty trochou asfaltu, ale opravit komplexně chodníky, které po tom opravdu volají, je, zdá se, problém. Najdou se, prosím, finanční prostředky i pro komunikace chodců a nejen vozovky? Nakonec - každý řidič je i chodec. Ne všichni jsme mladí a zdraví, abychom se včas prohlubním a vydroleninám včas vyhnuli či je přeskočili (zvláště po deštích, kdy se \"chodník\" promění v lagunu). Děkuji za pochopení a věřím, že i v této věci pro nás budete v rozpočtu města pamatovat. Přeji pevné zdraví a hodně úspěchů do příštího roku 2017. Prosíková J.
Odpověď - 16.12.2016 09:42:00
Vážená paní Prosíková, děkuji za důležitou připomínku. Jsme si samozřejmě vědomi toho, že komunikace by se neměly dlouhodobě zanedbávat. Těch míst, které je třeba opravit, je v Příbrami mnoho a jejich oprava je setrvalá činnost, která nikdy neskončí. Děkuji za zájem a přeji krásné Vánoce. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
15.12.2016 20:52:43 - Rozka
Dobrý den, pane starosto, smí se letos-příští rok na Silvestra slavit odpalováním rachejtlí? Mám na mysli souvislost se zákonem o nočním klidu. Děkuji za odpověď Rozka.
Odpověď - 16.12.2016 09:20:24
Vážená paní Rozko, bráno striktně, dle § 47, odst. 6 zák. č. 200/1990 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů, by dodržování nočního klidu mělo být uplatněno bez výjimky, tedy vč. poslední noci roku. Jedná se však o den, který je velmi výjimečný a neumím si představit, jak by mohlo město, popř. Policie České republiky v tento výjimečný den dodržování nočního klidu vynutit. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
15.12.2016 15:22:01 - Jan
Dobré odpoledne.Chtěl bych se zeptat starosty,proč neřešite záležitosti občanů a hleíte jen na sebe.Na zastupitelstvu jste řekl, že vám ukrádaji čas a peníze. Pane starosto víte co říkáte. Lidé potřebují,čas na vysvětlení toho co potřebují a starostu, který nebude vulgární a nebude říkat, že nemá čas.V mnoha ohledech jste velmi hloupý a chováte se nedůstojně již mnohokráte všimnuto.Co vám jde, je napsat lživé články, které nejdou od upřímnosti,vy umíte brnknout na strunku lidí, aby se uklonili, ale vy nejste takový co píšete. To je názor člověka, který vás jako osobu fakt nemusí.V Kahanu si hrajete na spisovatele, kterým nejste.
Odpověď - 16.12.2016 09:20:41
Vážený pane Jane, děkuji za Váš názor. K mému prohlášení na téma, že nemám čas, si dovolím upřesnit, že toto prohlášení se týkalo konání pana Mgr. Krále, který upřednostnil své osobní podnikání před zájmem města a bourá mojí práci, ke které mne pověřilo zastupitelstvo města. Dochází tak ke zbytečnému mrhání mým časem, který bych mohl věnovat např. častějšímu se setkávání s občany apod. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
15.12.2016 15:11:21 - Lukáš
Pane Starosto.V zastupitelstvu sedí blonďatá dáma, vedle pana Dvořáka. Mohl by jste mi říci kdo to je a jakou plní funkci? Druhá otázka je ke Stefanidesové jakou funkci pro město plní ona? Nerozumím těmto osobám a už vůbec ne užitek pro město.
Odpověď - 16.12.2016 09:36:32
Vážený pane Lukáši, na zastupitelstvu sedí vedle Ing. Dvořáka zastupitelka paní Věra Kresslová, která je zároveň radní města. Paní Stefanidesová je rovněž zastupitelka města Příbram. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
15.12.2016 08:29:27 - obyvatelké
Vážený pane starosto, obracíme se na Vás s problémem, který nás dost trápí (hlavně starší obyvatele). Vše začalo přemístěním 6 kusů kontejnerů od bloku čp.69, 68 a 67 v Příbrami VIII (křižák naproti hasičům) před blok určený pro obyvatele čp.66, 65 a 64, kde se mimo jiné nachází již 5 kusů kontejnerů. Po tomto přemístění je před čp. 64 celkem 11 kusů kontejnerů, což se nelíbí jak obyvatelům z bloku 69-67, tak obyvatelům z bloku 66-64 a hlavně v letních měsících zde bude silná koncentrace zápachu, neboť všechny kontejnery jsou natočeny ke vchodu čp. 64. Údajně tyto kontejnery byly přemístěny na přání obyvatel, což se nám zdá nepravděpodobné a nyní na tomto prostoru, kde mimo jiné parkují dvě auta, vzniká skládka. Obyvatelé čekají, že budou kontejnery navráceny. Věříme, že nám, vašim voličům, dáte hezký vánoční dárek a vše vyřešíte kladně, za což vám srdečně děkujeme a přejeme do nového roku hodně zdraví a úspěchů.
Odpověď - 16.12.2016 08:32:32
Vážení obyvatelé, níže přeposílám vyjádření ředitele Technických služeb města Příbrami. K němu je třeba dodat, že TS se často i několikrát denně snaží ke kontejnerům doslova procpat mezi nevhodně parkujícími vozidly. Situace je skutečně zoufalá a finanční náklady na svoz odpadů narůstají. Jedná se o opravdu velký problém, kdy jsme nuceni bojovat jednak s nekázní řidičů, ale také s těmi, kteří nechápou rozdíl mezi sběrným kontejnerem a skládkou. Zatím se nepodařilo nalézat řešení, které by celou situaci skutečně jednou provždy vyřešilo. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města Příbram."Kontejnery byly přemístěny s ohledem na dlouhodobou nemožnost jejich obsluhy. Tento stav jsme řešili s MP bohužel se nepodařilo problém parkujících vozidel vyřešit. Proto docházelo k trvalým stížnostem na vyvážení a nebylo v silách TS v této lokalitě problém vyřešit. Byl jsem proto přinucen přijmout opatření a zmíněné kontejnery přemístit tak, jak píší "obyvatelé". Vznik skládky na uvedeném místě jak zdůrazňují pisatelé je bezprecedentní porušování vyhlášek, zákonů a všech norem pro chování slušného člověka. S pozdravem Ing. Pavel Mácha, ředitel Technické služby města Příbrami, p. o., 261 01 Příbram IV,U Kasáren 6."
14.12.2016 11:58:51 - Karel
Dobry den pane starosto, muze se Pribram nejak branit, aby nazev mesta nebyl pouzivan serverem otevrene propagujicim prnografii? Konkretne www.pribramnaostro.cz rubrika rozhovory. Dekuji za odpoved a verim, ze je v dnesni dobe mozne, pohnat media k odpovednosti. S pozdravem Karel
Odpověď - 15.12.2016 12:25:57
Vážený pane Karle, osobně jsem ze zaměření tohoto serveru také zhrozen, nicméně se nedomnívám, že je účelně postupovat proti neetickému chování bulváru právní cestou. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
14.12.2016 07:26:11 - Božek
Dobré ráno, pane starosto,
včera jsem si přečetl Váš sloupek v Kahanu a chi Vám vyjádřit svou podporu. Ačkoli s Vámi nesouhlasím vždycky úplně ve všem, jsem rád, že máte chuť a vůli ke změnám ve městě.
Odpověď - 14.12.2016 09:06:08
Vážený pane Božku, děkuji za podporu, té není nikdy dost. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
13.12.2016 18:23:16 - Božek
Dobrý večer, pane starosto, teď jsem dočetl váš sloupek v Kahanu. Dobře jste to napsal. Je mi jasné, že vás to stojí dost sil a chtěl jsem vám vyjádřit podporu, a ačkoli s vámi nesouhlasím ve vašem, držím palce.
  1 |…| 33 |…| 67 | 68 |…| 81 |…| 93