0 0 0

Otázky pro starostu

Tato rubrika umožňuje vložit dotaz směřovaný přímo starostovi města Příbram. Vždy, prosím, uveďte své jméno. Anonymní dotazy nebudou zobrazeny. Pokud si přejete, aby Vaše jméno nebylo v odpovědi uveřejněno, viditelně tento požadavek uveďte.

Na vulgární, osobní či hrubá sdělení nebudu reagovat, a to ani v případě, budou-li ukryta za otázkou. Je vhodné si uvědomit, že i starosta města, byť je zodpovědný za množství věcí, zůstává stále obyčejným člověkem se standardním prožíváním a běžnou mírou odolnosti vůči invektivám.

Mgr. Jan Konvalinka
starosta města

Pošlete svou otázku:

Jméno (zobrazí se u otázky):   E-mail (nezobrazuje se veřejně):
 
Text otázky:
 
Opište kontrolní kód:
Kontrolní kód
 
  Souhlasím s podmínkami odeslání otázky.
Informace o zpracování osobních údajů
 


Otázky a odpovědi:

Vyhledávání:
   
  1 |…| 42 |…| 85 | 86 |…| 90 |…| 93  
16.09.2015 21:04:30 - anna
dobry den pane starosta mela bych k vam par otazek ohledne mestkych bytu v pribrami hlavne co se tyce lidi ktere dostaly byty jako socialni jsme pribramaci vic nez deset let uz jsem zazila vic starostu i mistostarostu kazdej znich byl spis velmi zvatlavi nez aby konali nejvic snad pro mesto pribram udelal pan starosta rihak prave pan rihak nam umoznil dostat mestky socialni byt je dulezite dodat ze kdyz mate zajem obyt nesmite mit na meste dluch to sme nemeli ale dnesni situace je jina sice plati to ze nesmite na dale dluzit mestu s cim teda souhlasim ale z dnesni novelou s kterou jste prisli coz je ze musite prokazat jestli ste dluznikem na financnim uradu ,zdravotni a socialni a katastralnim uradu nechapu proc tyto veci maji co spolecneho z mestkym bytem kdyz pravidelne platite najem i sluzby a ste radny obcan .Kdyz ste na socialnich davkach a ste veden na uradu prace tak za vas to zdravotni a socialni bezi samo a to same je i ohledne z katastralniho uradu prokazujete jednou za rok co vlastnite proc tohle ma zajimat zrovna mesto plus teda jeste ste se spojily z cetrem socialnich zdravotnich sluzeb kteri teda bude lidi na socialnich davkach hlavne je navstevovat a nahlizet jim do soukromi .Ja si myslim ze od toho jsou lidi kteri nedbaj na svoje deti nechodej do skoly ci maj problemi v rodine natohle je socialni centrum .mi radne platime najmi nemame zadny dluch na meste bydlime tady uz tri roky tet nam konci smlouva v listopadu 2015 chteli sme si prodlouzit smlouvu realitni kancelar nas poslala na socialni cetrum do domecku a tam nam zdelili ze kdyz snima nepodepisu souhlas k spolupraci snima tak ze smlouva mi nebude prodlozena ja si myslim ze to je psychicky natlak na cloveka ja jsem je vzivote nepotrebovala ja nezneuzivam socialni davky deti maj zaplacene kazdy mesis vsechny nutne potreby a myslim ze se to netyka jem me ale i jinych slusnych obcanu tady v pribrami co tim chcete dosahnout aby lidi byly bezdomovci ja si myslim ze se to nebude nikomu libyt ten kdo ma mestky byt .ja nevim kdyz teda socialni centrum neprodlouzi smlouvu i kdyz teda platim radne najem a nedluzim mestu od kat ja mam vzit 30 40 tisic na kauci abych sla do podnajmu ze 4 detma takle teda pomahate obcanum jsou tu lidi co maj mestke byty uz lete a ja myslela ze moje deti tady dorostou jako v jinych mestech co se tyka socialnych bytu .tohle co ste schvalili neni lidsky .
Odpověď - 21.09.2015 08:01:59
Vážená paní Anno, Vámi popisovaný způsob získání sociálního bytu a jeho „doživotního užívání“, dokonce i dětmi, primárně ze zákona nebyl, a ani není ve stavu současného bytového fondu města Příbram, možný. Pokud jste Vy nebo někteří Vámi zmínění občané získali sociální byt za – pro Vás – výhodných podmínek, jak máme umět vysvětlit ostatním občanům, kteří neměli to štěstí, že užíváte byty z tzv. sociální rezervy, tj. „ sociální byty“, které jsou určeny pro sociálně slabší občany, kteří nemohou svoji bytovou situaci řešit jinak, než žádostí o byt ze sociální rezervy. Pomoc všem našim občanům jsme povinni poskytnout ze zákona a tato pomoc musí být poskytována na základě nájmu bytu ze sociální rezervy a za podmínek, které pomohou překlenout pouze první nebo nejtěžší životní období. Na přidělení bytu ze sociální rezervy není právní nárok. O přidělení bytu rozhoduje, na základě doporučení Komise sociální a zdravotní, Rada města Příbram. Kromě splnění stanovených podmínek je každý případ individuálně posuzován zejména s ohledem na sociální potřebnost žadatele (např. nevyhovující zdravotní stav). Splnění základních podmínek přesto (automaticky) nezakládá právo na přidělení bytu. Současná bytová koncepce města Příbram počítá se třemi stupni bydlení pro potřebné: 1. krizové bydlení a sociální služba pro lidi bez přístřeší či v ohrožení zdraví a života nebo sociální byt jednoduššího bydlení, a to hlavně pro rodiny s nízkou kompetencí nebo lidi bez domova. 2. Stupeň tvoří byt ve formě krátkodobého „mobilizujícího“ bydlení, bydlení pro seniory, postižené, nízkopříjmové rodiny s dětmi, oběti domácího násilí či mladé lidi např. po odchodu z dětských domovů. Pomoc tak můžeme poskytnout lidem a rodinám, jimž na přiměřené bydlení nestačí 40 procent příjmu. 3. Stupeň pak tvoří běžné bydlení, které v různé formě využívá již nyní drtivá většina příbramáků – standardní pronájem, komerční pronájem, vlastní byt. Abychom mohli tyto zákonné podmínky plnit a jednotlivce a rodiny posouvat do standardní formy bydlení, vytvářet tak podmínky mobilizujícího bydlení pro další potřebné, musí se této problematice intenzivně věnovat sociální pracovníci. Tento proces určitě nevnímáme jako nelidský – naopak - velmi sociálně spravedlivý. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
16.09.2015 20:02:53 - Eva
Pane starosto moc děkuji za odpověď, ale po tom co jsme viděli v neděli na klidové zóně, tak si myslím, že ani to oplocení moc nepomůže. Hlavně na lanové dráze, kde jsme byli svědky toho, jak na lanovce jezdí i patnáctiletí po dvou. Moc se divím, že ten jeden den přežila. Asi by to chtělo možná nějaké častější kontroly nebo stálou kontrolu, ale to je mi jasné, že je to nemožné.
Odpověď - 17.09.2015 09:01:53
Bohužel máte naprostou pravdu, paní Evo, dochází k tomu, čeho jsem se bál. Lanová dráha bez dozoru je dle mého laického názoru ošemetná věc. Prozatím drží městská policie stálou službu a v noci jsme ostrahu posílili kamerou. Chystáme oplocení. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
10.09.2015 20:00:44 - Eva
Vážený pane starosto, na Rynečku vyrůstá pěkná klidová zóna, ale nevypadá to, že by měla být oplocena. Chtěla jsem se zeptat, jestli se s nějakým oplocením počítá nebo bude hřiště jinak hlídáno. Bylo by škoda, kdyby to poničili vandalové.
Odpověď - 16.09.2015 09:43:02
Vážená paní Evo, oplocení tohoto hřiště bohužel nebylo součástí projektu. První zkušenosti ukazují, že oplocení tohoto místa bude nezbytné. V tuto chvíli již zpracováváme příslušnou dokumentaci potřebnou k provedení oplocení. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
09.09.2015 15:09:41 - Franta
dobrý den pane starosto..mohl bych se vás zeptat jestli nevíte kdy bude jezdit ten nový autobus na MHD DĚKUJI MOC. František
Odpověď - 11.09.2015 08:52:29
Vážený pane Františku, tuto službu zajišťuje ARRIVA PRAHA s.r.o., oblast Příbram. Váš dotaz na nasazení nového autobusu v Příbrami jsme předali Ing. Češkovi z ARRIVA PRAHA s.r.o., oblast Příbram, který nám sdělil, že přesný termín, kdy bude jezdit nový autobus, není doposud znám. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
08.09.2015 14:18:12 - F.Blažek Čechovská
Dobrý den!
Když sledují pracovní ruch v ulici Čechovská, tak nemohu jinak, než Vás oslovit. Největší "záhadou" je pro mne činnost firem v zahradě MŠ ve Školní ulici. Podle názoru mého i jiných známých byla zahrada obou MŠ pro děti a jejich hry vyhovující. Před prázdninami však došlo k totálnímu "rozbombardování" zahrady, cesty pro jízdu na odrážedlech, hrací místa, pískoviště - to všechno bylo zlikvidováno. A celé prázdniny se v areálu MŠ NIC!! nedělo kromě stavby jakési nesmyslné kamenné zdi, jejíž smysl nechápu a nejen já.Po zahájení školního roku tam jakási činnost probíhá, ale areál je plný hromad jakési ssuti, hlíny a desek vytrhaného asfaltu. Učitelky jsou nuceny, když to dovolí počasí, hledat pro děti jiná místa po celém sídlišti. Domníváte se Vy sám osobně, že je v tomto případě vše v pořádku? To ve vedení radnice neexistuje způsob, jak tuto "revitalizaci" (což je v současnosti módní výraz pro tyto činnosti)jaksi pohlídat a donutit zainteresované firmy, aby práci prováděli tak, aby byla hotová co nejrychleji a práce učitelek nebyla takto komplikovaná a děti nebyli neustále v riziku úrazů?
Věc druhá: dnes začala likvidace v červenci již hotových chodníků a označených přechodů, protože i po převzetí práce se najednou někomu nelíbí provedení a bude se předělávat. To je také normální? Nezlobte se na mne za můj názor, ale připomíná mi to slavný literární a filmový Kocourkov.Radnice má u mne za toto další (-).
Děkuji za odpověď.
Odpověď - 15.09.2015 09:16:52
Vážený pane Blažku, po vypsání dotačního titulu na možnost získání dodací na úpravu zahrad mateřských škol, byly odborem školství vytipovány vhodné lokality pro úpravy zahrad a následně bylo řešeno s jednotlivými ředitelkami. V současné době se jedná o staveniště, a tak na zahradách je uložen materiál a rozestavěné jednotlivé stavební objekty. Práce jistě neprobíhají dle předpokladů, avšak zhotovitel byl několikrát vyzván ke zvýšení pracovního nasazení s tím, aby byl dodržen konečný termín dokončení díla do 31.10.2015. V Čechovské ulici v současné době rekonstruují chodníky 2 dodavatelé. Technické služby, p.o. dokončují doposud nerekonstruované chodníky a f. Bögl a Krýsl na základě reklamace upravuje chodníky, které nebyly rekonstruovány dle projektové dokumentace. V případě, že by práce nebyly provedeny v souladu s projektovou dokumentací, vystavilo by se město Příbram riziku ztráty dotačních prostředků na celou akci. Omlouvám se za poněkud stručnější odpověď, nicméně pokud budete trvat na hlubším vysvětlení, není problém domluvit schůzku s pracovníkem odboru investic a rozvoje města. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
08.09.2015 14:06:37 - Prosíková J.
Dobrý den,
dovoluji si upozornit na opakovaný chybný údaj týkající se termínů "Farmářských trhů" v Příbrami. Naposledy, zřejmě zaúřadoval tiskařský či jiný šotek, ve vydání v měsíci z á ř í 2015 (ročník XXIV).
Opět je uvedeno pořádání trhů s nesprávných datem - tentokrát "sobota, 15. srpna"!
Domnívám se, že tato jednoduchá informace by se mohla obejít bez chyb.
Děkuji - i za ostatní čtenáře Kahanu.
Odpověď - 09.09.2015 09:15:58
Vážená paní Prosíková, máte pravdu, za tiskařského šotka se omlouvám. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města Příbrami.
07.09.2015 19:16:37 - Jana
Dobrý den pane starosto,
nemohlo by se postavit pěkné dětské hříště v Příbrami 2.Máme zde park a málo využitý.
děkuji Jana
Odpověď - 09.09.2015 09:19:03
Vážená paní Jano, níže zasílám stanovisko Ing. arch. Malého z odboru investic a rozvoje města k Vašemu podnětu. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města. Stanovisko Ing. Malého:Dobrý den paní Jano, jsme si vědomi stavu nejenom parku u Hvězdičky, ale i dalších. Prozatím byla v některých parcích a veřejných prostranstvích prováděna revitalizace zeleně. Zelená páteř je prvním projektem, kterým město Příbram zahájilo komplexní obnovu větších ploch veřejné zeleně ve městě a další budou následovat, jakmile to finanční možnosti města umožní. Je jasné, že mluvíme o nemalých částkách a tudíž realizace nebude otázkou jednoho roku, ale bude muset být etapizována. Co se týče dětského hřiště v Příbrami II, tak do rozpočtu na rok 2016 se již bohužel nevejde. Budeme se ale snažit jej prosadit do rozpočtu na rok 2017. Ing. arch. Jaroslav Malý.
03.09.2015 11:17:03 - Lenka Kozlová
Vážený pane starosto, prosím, můžete mi sdělit, proč stream ze zasedání zastupitelstva nelze shlédnout ze záznamu?
Hodláte tuto skutečnost změnit?
Odpověď - 17.09.2015 14:12:43
Vážená paní Kozlová, zasílám Vám stanovisko pana místostarosty Mgr. Švendy k Vašemu dotazu. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města. Vážená paní Kozlová jistě víte, že již od prvního pracovního zasedání zastupitelstva jsme v rámci snahy o větší otevřenost naší radnice zajistili on-line přenos, který mohou sledovat všichni občané na webových stránkách města a vidět tak naše zastupitele při práci z pohodlí domova. Archiv videozáznamů považujeme za další logický krok, který bychom chtěli v průběhu tohoto volebního období realizovat. Bohužel tento archiv je na základě právních analýz, v souvislosti se zákonem na ochranu osobních údajů, nesrovnatelně komplikovanější záležitost. Videozáznamy, které budou uloženy v archívu je potřeba dodatečně shlédnout a upravovat tak, aby byly v souladu s tímto zákonem. Zatím nejsme vybaveni potřebným technickým vybavením a ani nemáme volnou kapacitu pracovníků příslušného odboru. Vzhledem k náročnosti tohoto kroku bohužel v nejbližších měsících záznamy zveřejňovat nebudeme. V současné době se však intenzívně zabýváme zprovozněním tzv. registru smluv (zveřejňování všech smluv), který považujeme z hlediska transparentnosti radnice za mnohem větší prioritu a chtěli bychom jej uvést v život v průběhu října letošního roku. Děkuji za Váš dotaz a přeji příjemný den. Mgr. Václav Švenda, místostarosta.
31.08.2015 19:56:37 - J.M.
Dobrý den,pane starosto.Ráda bych Vás poprosila,zda se můžete projít ulicí 28.října ve večerních hodinách.Třeba ve 21.00 - 22.00 hod.Porovnejte prosím osvětlení a tmu.Osvětlení je zahaleno stromy.Děkuji J.M.
Odpověď - 11.09.2015 08:46:18
Dobrý den, v minulosti bylo navrženo částečné kácení stromů v ulici 28.října v rámci rekonstrukce celé ulice. Ze strany obyvatel však byly negativní ohlasy a tak k tomuto kroku nedošlo, aby se vyšlo vstříc občanům. Oslovím Technické služby města Příbram za účelem možné úpravy korun stromů, což by mohlo vést ke zlepšení dané situace. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města.
28.08.2015 14:13:36 - Veronika
Děkuji za Vaši rychlou odpověď. Jsem ráda, že to vnímáte stejně a že se opravdu na ní pracuje. Je možné říci zda bude tento rok? nebo v nejbližších měsících?Protože vím, že už měla být dvakrát otevřená a nevyšlo to.Děkuji Veronika
Odpověď - 01.09.2015 10:33:45
Vážená paní Veroniko, máte pravdu, že jsme předpokládali otevření záchytky o něco dříve. Nicméně, jak už to u staveb bývá, nečekané problémy s "úředním šimlem" nás přeci jenom zdržely. V budoucnu bude záležet i na možnostech a postoji nemocnice Příbram, jak bude schopna vypomoci s personálem. Věřím, že všechny tyto problémy budou překonány nejpozději do konce tohoto roku. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města Příbram.
25.08.2015 10:20:05 - Veronika
Dobrý den, pane starosto. Chtěla bych se zeptat, zda bude opět otevřená protialkoholní záchytná stanice?protože to co je vidět v Příbrami za opilé individua je smutné. Děkuji Veronika
Odpověď - 28.08.2015 09:40:55
Vážená paní Veroniko, plně s Vámi souhlasím. Záchytná stanice Příbrami je velmi zapotřebí, "stará" záchytná stanice nesplňovala hygienické předpisy a městu hrozily vysoké sankce, na které jsme byli Krajským úřadem písemně upozorněni. Právě z tohoto důvodu jsme byli nuceni přistoupit ke zbudování nové záchytné stanice splňující předepsané standardy. Postupujeme společně v této věci s Oblastní nemocnicí Příbram, v jejíž budovách bude nová protialkoholní stanice zřízena. Pro upřesnění dodávám, že tuto službu je ze zákona povinen poskytovat Krajský úřad. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města Příbram.
19.08.2015 12:11:48 - Taxikář
Dobrý den, pane starosto, mohli by jste provést kontrolu taxislužeb. Zdá se mi, že jich tu pýr jezdi na černo. Děkuji Taxikář.
Odpověď - 20.08.2015 08:49:06
Dobrý den, pane starosto, mohli by jste provést kontrolu taxislužeb. Zdá se mi, že jich tu pýr jezdi na černo. Děkuji Taxikář. »odpovědět Odpověď - 20.08.2015 08:39:57 »odstranit Vážený pane Taxikáři, Městská policie Příbram namátkově kontroluje platnost taxikářských licencí. Osobně jsem byl přítomen jedné takové "úspěšné" kontrole před Nonstopem u Družby. V každém případě Váš podnět předávám k dalšímu řízení velitelce MP. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města Příbram.
19.08.2015 10:21:30 - ELM
Dobrý den, při opravě silnice u jeslí (Bří.Čapků 277/VII. vedle 6.ZŠ) jezdí zemní stroje do zákazu vjezdu přímo před vchody 258 a 259 Příbram VII. Nejen že tím ohrožují bezpečnost občanů, ale ničí nově vybudovaný chodník a trávníky. Žádáme o to, aby bylo vše po ukončení prací uvedeno do původního stavu.Děkuji.
Odpověď - 01.09.2015 09:54:56
Dobrý den, zhotovitel stavby /firma Strabag, a.s./ byl na uvedený problém upozorněn odborem investic a rozvoje města. V rámci terénních úprav kolem rekonstruovaných komunikací bylo dohodnuto, že vše uvede do původního stavu. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města Příbram.
15.08.2015 12:21:18 - Prosíková
Dobrý den, ráda bych znala názor a odpověď, co udělat s tímto problémem: to, že naši zemi sužuje už týdny sucho a vysoké teploty je snad každému jejímu obyvateli známo. Denně slyšíme a vidíme v médiích o nových požárech a následných zásazích hasičů. Včera jsem nahoře ve Višňovce na Svaté hoře našla v trávě pod stromem ohořelou čajovou svíčku. Dnes u křížku - božích muk - při cestičce kopírující Svatohorskou alej - plápolala svíčka v červeném plastovém obalu, nijak nezajištěná proti větru!!! A stačil by malý a veliké neštěstí požáru by bylo tady...Neměla by se i zde dát přednost bezpečnosti před uctíváním památky Krista? Nebo se tímto dotyčný u něj přimlouvá za zmírnění těchto katastrof? Podivné a varující!(O neustále odházených prázdných skleněných i PET lahvích jako potencionálním zdroji ohniska v trávě u laviček ve městě, parkovištích, na Sv. hoře a jinde ani nemluvě). Lidé jsou nepoučitelní.
Odpověď - 17.08.2015 09:15:20
Vážená paní Prosíková, Váš postřeh je podnětný a tisková zpráva v této záležitosti by určitě nebyla na škodu. Vzhledem k tomu, že v tuto chvíli hustě prší a předpověď počasí už s obdobím vedra nepočítá, bylo by uveřejnění takové zprávy již zřejmě bezpředmětné. Nicméně pro rok příští, pokud by se období sucha mělo opakovat, vezme náš tiskový odbor Vaše doporučení za své. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města Příbram.
12.08.2015 13:31:51 - Vladimír
Přes vášnivé diskuze na internetových portálech a sociálních sítích jsem velmi překvapen (a to pozitivně), že jste se účastnil inspekce na MP a v rámci toho je rozpohyboval v některých činnostech, především v řešení předzahrádek. Opět se, jako v případě daně z nemovitosti, jedná o nepopulární krok, nicméně jistě prospěje našemu městu a jeho občanům. Za mě palec nahoru a jen tak dál!
Odpověď - 14.08.2015 07:41:26
Děkuji, eviduji :-).
11.08.2015 21:30:45 - J. Prosík
Dobrý den, souhlasím s názorem "Danyho", 8. 8. 2015. Domnívám se, že ač "těžba v Příbrami byla ukončena před půl stoletím"(těžba čeho? Uran se zde těžil ještě počátkem 90. let 20. století, např. na šachtě č. 19), neznamená to, že bychom se k staletým hodnotám měli obracet zády a jen se "dívat dopředu". Ten, kdo si neváží své minulosti, nemá na čem stavět budoucnost. Logo vybrané "odbornou komisí" je nic neříkající...
Odpověď - 12.08.2015 09:58:33
Vážený pane Prosíku, vybrané logo vychází z městského znaku, který má 2 symboly kostel a 2 brány. Šlo o církevní majetek (pražských biskupů a zároveň města). Jedná se o symbol starý mnoho let. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města Příbram.
11.08.2015 15:52:02 - Bejlek
Vážený pane starosto. Nestačil jsem se divit tomu jak jeden zaměstnanec ušmudlaných monterkách který seká trávu sekačkou v ulici Boženy Němcový a Bratří Čapku vlastně neskal ale něco přelíval s kanystru nějakému chlápkovi staršímu do plastové nádoby v igelitové tašce a pak inkasoval 200Kč, které pak utratil v hospodě Horníku za pivo v pracovní době co to jsou vlastně za moresy něco rozprodávat a dělat že jako seká a pak za to se opíjet v Horníku a dál nesekat a to s cizích peněz jsem dosti šokován z takovým přístupem k práci. Děkuji za vyřešení tohoto přístupu. A držte se.
Odpověď - 12.08.2015 10:14:39
Vážený pane Bejlku, to, co jste popsal, je nutno považovat za velmi závažné sdělení. Obratem provedeme kontrolu nakládání s palivy. Vaše upozornění tímto postupuji řediteli Technických služeb města Příbrami. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města Příbram.
10.08.2015 13:31:11 - E.
Pane starosto, neuvažujete o prodloužení provozu školek o letních prázdninách? Děkuji
Odpověď - 18.08.2015 08:02:17
Dobrý den, k Vašemu dotazu přeposílám stanovisko odboru školství, kultury a sportu. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města Příbram. "Dobrý den, požadavek rodičů na prodloužení provozní doby v MŠ v letních měsících nebyl až doposud zaznamenán. Zajištění provozu MŠ zřizovaných městem Příbram v období červenec/srpen projednává a schvaluje rada města cca v měsíci únoru. Pokud bude pro příští prázdninové měsíce takový požadavek deklarován, bude se jím zřizovatel jistě zabývat. S přáním hezkého dne Ing. Lea Enenkelová vedoucí odboru školství, kultury a sportu."
08.08.2015 09:55:28 - Dany
Nové logo necharakterizuje vůbec Příbram jako město s hornickou tradicí. Alespoň hornické barvy zelená a černá měly být na logu zachovány.
Odpověď - 11.08.2015 09:43:36
Vážený pane Dany, logo bylo vybráno odbornou komisí, která rozhodla tak jak rozhodla. Co se mého osobního laického názoru týče, domnívám se, že vzhledem k tomu, že těžba v Příbrami byla ukončena již před půl stoletím, mělo by se město začít dívat dopředu a nesnažit se přežívat pouze z minulosti. Více optimismu a nadějí. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka starosta města Příbram.
05.08.2015 11:50:07 - kAREL
Vážený pane starosto psal jste pokud budu vědět o nejakých penězích mám dát vědět ,četl jsem článek teď už nevím v jakém děníku daváme milión na rally Příbram dejte ten milionek raději NA PROSPĚŠNĚJŠÍ VĚC
Odpověď - 06.08.2015 10:31:32
Vážený pane Karle, radnice byla kritizována za to, že prostředky na Rally Příbram neuvolnila, což je skutečně stav, který přetrvává. S pozdravem Ing. Jindřich Vařeka, starosta města Příbram.
  1 |…| 42 |…| 85 | 86 |…| 90 |…| 93