0 0 0

Technické služby

Sekání trávy, úklid města, veřejné osvětlení, zimní údržba komunikací, odvoz odpadu, správa zeleně

Pošlete svou otázku:

Jméno (zobrazí se u otázky):   E-mail (nezobrazuje se veřejně):
 
Text otázky:
 
Opište kontrolní kód:
Kontrolní kód
 
  Souhlasím s podmínkami odeslání otázky.
Informace o zpracování osobních údajů
 


Otázky a odpovědi:

Vyhledávání:
   
  1 |…| 46 |…| 93 | 94 |…| 105  
13.02.2010 08:40:28 - Kateřina
Vážení občané, maminky s kočárkama, důchodci a vozíčkáři. Opět nám napadl sníh a TS jsem dosud neviděla. Chodníky a silnice neschůdné ale pro pana Michvocíka zcela v pořádku a vždy s důkladně danou odpovědí. Podle toho co jsem tady dosud četla články a odpovědi pana ředitele, tak jsem pochopila, že TS si můžou dovolit cokoliv. Např. Postávat na místech a nic nedělat, nebo se ukrýt na nějaké jiné místa. Sama osobně a za sebe bych řekla že je to opravdu ubohý pane řediteli když tady tvrdíte jak se TS snaží, jak dělají vše co je v jejich silách atd. Bohužel tomu tak není, neboť můj manžel vlastní tady v Pb nejmenovanou hospodu a když minule přišel domů a vyprávěl mi celej s prominutím nasranej že to co viděl, a nemohl to nafotit tak jsem nevěřila vlatním uším. Takže pane řediteli, byla bych moc ráda, kdyby jste si Vaše dělníky kontroloval více a nebo vyměnil lenochy a nemakačenka za pořádné aby už ta práce od TS byla někde vidět. Takže manžel mi vyprávěl jak stál za barem a ve dveřích se objevili dva dělníci TS. No tak co, jdou se sem třeba najíst a nebo si koupit cigarety, pomyslel si manžel, ale když si objednali každý dvě piva, a seděli přes hodinu u stolu s půllitrem piva a cigaretami tak nevěřil ani on co vidí jeho oči. Koukalo divně i pár lidí co tam sedělo ale kdo by s tím co dělal, když dneska něco řeknete, máte hned nůž v zádech a bez fotoaparátu stejně nikomu nic nedokážete. Nebudu Vám psát o jakou hospodu se jedná neboť je to docela riskantní vůči manželovo osobní ochraně. Jen jsem chtěla aby jste Vy a občané toto věděli. Máme doma malé dítě a tak stejně jako paní Křížová a určitě plno jiných maminek nebyla kvůli TS měsíc s kočárem venku. Je mi líto taky důchodců a vozíčkářů, stejně tak již jmenovaných maminek s kočárkama, kterým (podle Vás pane řediteli)tak bezvadně schůdné a sjízdné chodníky a silnice neumožňují pohyb na komunikacích. Takže dokud bude sníh, tak můžou chodit ven jen Ti co se pohybují sami bez jakýchkoliv závad a prostředků (kočárků)? To jako chcete říct že je to problém důchodců že jsou staří? Že je to problém vozíčkářů že jsou na vozíčku, že je to problém maminek s kočárkama že mají děti nebo jak to mám tedy chápat?
Odpověď - 03.03.2010 13:44:12
Odpověd u e-mailu ze 25.2.2010
13.02.2010 08:09:57 - Karel
Obávám se pane řediteli že to nebyla osádka kdo popelnice uklidil zpět ale lidi co tu bydlí. Navíc mám ještě dva dotazy. Ta první, kdo má na starosti uklízení stromků u popelnic a proč to ještě není uklizené? Myslím že už tam stromky nepřibudou, neboť už je to po Vánocích dlouhá doba.Hlavně mi občané platíme za odvozy komunálních odpadů a tak mi to přijde takové nechápavé proč vlastně mám za to platit, když sice odpadky vyhodím do popelnice ale pak to vypadá hrozně když je bordel poházen a neuklizen kolem popelnic. Vypadá to hrozně a bylo by dobré, když už tady mám za něco platit, aby bylo vidět proč. No a ta druhá. Pane řediteli, nechci nějak urážet a napadat Vás ani Vaše dělníky, ale proč Vaši dělníci postávají pod naším oknem s lopatami v ruce a nic nedělají a povídají si? Přijde mi to trochu nesprávné, nevhodné a neslušné, když na ně koukám z okna jak tam půl hodiny postávají a nic nedělají. Pak se seberou a jdou pryč. Vůbec jsem tuto jejich činnost a situaci nepochopil. Navíc, pak jsem se šel tou cestou kde stály projít a že by tam něco těma lopatama dělali taky není vidět. Klidně mi napiště Vaší e-mailovou adresu a já Vám pošlu foto. Nafotil jsem je aby jste viděl, že si nevymýšlím. Bylo to ve čvrtek cca kolem 10 hodiny ranní. Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Odpověď - 15.02.2010 12:42:19
Dobrý den! Každý týden jsou od popelnic odváženy vánoční stromky. Může se stát, že ne ze všech míst jsou odvezeny včas. Další svoz bude 16.2.2010. Souhlasím s Vámi, že není správné, aby dělníci postávali. Je škoda, že takovou informaci neobdržím v dané době, kdy je zjištěna (telefon 777 705 600 - je veřejnosti znám již několik let). Ani fotografie zaslaná následně není dostatečnou informací. Dělníci mohou tvrdit, že zrovna krátce odpočívali. Pokud by jsem informaci obdržel v danou dobu - okamžitě budu řešit sjednání nápravy. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
12.02.2010 14:41:28 - Příbramačka
Dobrý den
reaguji na odpověď ředitele TS (odkud mám tak přesvědčivé informace o uklizenosti v ostatních městech a obcích..)na můj dotaz a pozastavení se nad naprostou neuklizeností komunikací v Příbrami v tomto období.
Informace mám od řidičů, kteří těmi místy projíždějí. Ano, v televizi i na internetu si vždy poslechneme a vidíme reportáže během sněžení nebo těstně po něm. Rozdíl Příbrami oproti nim je v tom, že my tady máme nepořádek i 4 dny poté co ty 4 dny již nesněží...Při poslední cca 4 denní pauze ve sněžení,, kdy se i oteplilo, se v Příbrami sněhový nepořádek - když už na to byly výborné podmínky proti sněžení, prostě neuklidil, a na tento nepořádek (vysoké zmrazky na komunikacích, rozsolená břečka ze sněhu, apod.) napadl při následném sněžení další sníh a opět se nechal i posypem umrznout a tak je to těchto 5 týdnů stále dokola.
Zkoušel jste někdy vstupovat nebo vystupovat z autobusu například v Jiráskových Sadech?
Šel jste někdy v posledních 5 týdnech například od MHD v Jiráskových Sadech pěšky do nemocnice?
Přijďte se někdy pěšky (nezastaví vám druhý autobus, když ten ŠKOLNÍ blokuje místo k zastavení, protože je tento prostor vaším úklidem zmenšen na polovinu) k nám na Novou hospodu - Příbram IX. A zkuste se u nás pěšky projít, přecházet po hlavní slinici, nastupovat do autobusu, hledat chodníky, atd.
Víte, nepřiznat, že vše není ok, nebo reagovat na neschůdnost chodníků citacemi ze zákona umí každý. Ne každý ale řídí techncké služby.
Děkuji předem za Vaši konkrétní, vstřícnou a milou odpövěď s uvedením nápravy věci.
Příbramačka

Odpověď - 16.02.2010 09:28:48
Dobrý den! Nebudu reagovat na všechny připomínky, jen některé. Pouze vždy konstatuji, co bylo uděláno. Pokud se týká Jiráskových sadů - pruhy pro zajíždění autobusů k zastávkám jsou shrnovány pravidelně. Celkem 3x již byl z nástupišť vyvážen sníh (kolem 50 aut). Po spadu sněhu - do ošetření nástupišť je nastupování a vystupování na nástupištích obtížné (Je tam zpravidla nahrnut sníh ze silnice, který tam nahrnul silniční sypač). Ošetření všech autobusových zastávek v Příbrami (včetně Jir.Sady) provádějí 4 trojice zaměstnanců s lopatami. Víc jich k dispozici není. Ostatní uklízejí chodníky, které nelze ošetřovat stroji a schody. Pokud se jedná o situaci na Nové Hospodě - naposledy jsem pěšky procházel v ulicích U Zahrádek, Za Vrškem, V Soudce dne 11.2.2010 kolem 14-té hodiny. Na místě jsem zjistil, že silnice jsou prohrnuty a posypány (nepotvrdila se informace od občana, který tvrdil, že nejsou ošetřeny). Pokud se jedná o zastávky MHD na Žižkově ulici (N.Hospoda) tak je povinností SÚS Benešov udržovat i tyto zastávky (§12, Zák. 131/97 Sb. v platném znění). Jelikož to SÚS nedělá, ošetřují podle možností zastávky MHD Technické služby. Při každém spadu sněhu radlice vozidel SÚS zastávky (nástupiště) zahrnou a vznikají mantinely. To stejné platí o Jiráskových sadech, Milínské ulici, Školní ulici, Husově ulici, Plzeňské ulici, na kterých je nejvíce autobusových zastávek. Všechno jsou to silnice ve vlastnictví Středočeského kraje a ne Města Příbram. Je pravdou, že chodník po levé straně Žižkovy ulice je velice úzký. Žel tento chodník nelze ošetřovat strojem a ruční ošetření je pomalé a méně kvalitní, podobně je tomu u části chodníku z Jiráskových sadů do nemocnice - v prostoru okolo budovy Všeobecné zdravotní pojišťovny. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
11.02.2010 20:30:38 - Petr
Dobrý den, dovoluji si upozornit, že chodník v Riegrově ulici u trafostanice i když se to nezdá pokračuje po parkovací ploše před touto trafostanicí až k nemocnici.Prosím tedy, zda by nemohl být prohrnut na stanovenou šířku. Děkuji
Odpověď - 12.02.2010 12:43:54
Dobrý den! Chodník v Riegrově ulici směrem k nemocnici oboustranně je velice úzký a nelze ho ošetřovat strojově. Ruční úklid naráží na skutečnost, že když se shrnuje sníh ze silnice - několikrát za den - vždy se nahrne na tento úzký chodník. Pokusíme se opětovně chodník rozšířit. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
11.02.2010 19:39:59 - Tomáš
Dobrý den, měli bychom prosbičku nešla by protahnout ulice jedná se o pravou stranu této ulice ve směru od kruhového objezdu k Obi , kde stávájí kamiony čekající na vykládku zboží u Obi, sice je obousměrná, ale ted pod návalem sněhu o něco užší a když se tam postaví kamion, osobní vozy mají problem se jim vyhnout a nehoda je hned na místě, vychazí to s průjezdností na mm v pondělí jsme tudy jeli a je to pro silné nervy a hlavně pro ty co opravdu umí řídit. Předem děkujeme odpověď. S pozdravem Tomáš.
Odpověď - 12.02.2010 12:46:23
Dobrý den! Po úpravě podobných míst s větším pohybem motorových vozidel se pokusíme rozšířit i tento úsek - i když si myslím, že je to věc obchodu OBI, aby jeho zásobování nepřekáželo v provozu. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
11.02.2010 17:00:00 - Křížová
Chtěla bxch se zeptat, proč nejsou odklizené silnice a o chodníkách ani nemluvě??...jsem matka s kočárkem a už měsíc jsem s kočárkem venku nebyla, jen kvůli neodklizeným chodníkům a to nemluvím o starých lidech, kterým se boří hole do sněhu z neodklizených chodníků...V každém jiném městě tento problém nevzniká, ale Příbram v tomto směru je tragická
Odpověď - 12.02.2010 12:54:21
Vážená paní! Nemohu Vám nic jiného odepsat, než skutečnost, že od 8.1.2010 kdy napadl sníh a postupně dál sněžilo - byly a jsou chodníky schůdné v časových normách, které jsou stanoveny v "Plánu zimní údržby" schváleného Radou města. Samozřejmě schůdnost představuje také ohled na situaci vzniklou povětrnostními podmínkami a přizpůsobilost chodců těmto podmínkách. To jsem si prosím nevymyslel, to je citace ze zákona o pozemních komunikacích. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
11.02.2010 16:23:47 - Křížová
Teď proběhla středočeská kampaň na třídění odpadu...je krásné, že se dělá osvěta, ale kdykoli jdu odnést tříděný odpad, tak popelnice překypují odpadem a lidé přede mnou už odpad skládají vedle...Mohu se tedy zeptat, jak se v Příbrami tříděný odpad odváží? Nebo jestli se vůbec odváží?
Odpověď - 12.02.2010 12:39:55
Dobrý den! Tříděný odpad se sváží pravidelně. Papír 1x týdně, plasty 2x týdně, sklo cca 1x za 3 týdny a tetrapack 1x za 4 týdny. Snažíme se, aby k Vámi popsané situaci nedocházelo, ale občas se tak stane. Nyní je svoz díky situaci se sněhem výrazně ztížený, ale pokud u Vás nebyla nádoba skutečně odvezena delší dobu, napiště prosím SMS na číslo 777 705 605 ve tvaru PLNY PAPIR 46. Uvedené číslo je označení hnízda, které je na každé nádobě na tříděný odpad. S pozdravem Libor Michvocík, zástupce ředitele TS
11.02.2010 12:50:50 - příbramačka
Dobrý den
je pravdou, že v Příbrami byly potíže s úklidem komunikací v zimním období vždy. Je také pravdou, že letošní zima je extrém. Stejně extrémně ale působí neuklizenost komunikací, především chodníků, nástupišť u autobusů MHD, přilehlých komunikací u hlavních silnic nemluvě o "okrajových" částech města (tam totiž nikdo nechodí ani do práce, do školy, do školky, klékaři,...). Legračně působí cedule a zábrany u pobočky České pošty v Příbrami 2, u chodníku směrem k Integrované škole, atd. Smutné přitom je, že to na mne působí, jako by Příbramí odpovědní pracovníci neprocházeli (ani v osobním volnu), a proto mají pocit, že je vše uklizené a v pořádku. Ještě smutnější je, že v menších městech a dokonce i vesnicích v okolí Příbrami uklizeno je. Jak to dělají, když mají minimum techniky? Proč je uklizeno ve všech okresních i větších městech nejen ve Středočeském kraji, ale například i v kraji Jihočeském, Karlovarském a dalších? Osobně mi to připadá, jako že město Příbram na úklid komunikací v zimě zcela rezignoalo a pouze střídá odpovědi: Je uklizeno, prostě nestíháme - tak zaplatíme odškodnění, apod. Kdy se v Příbrami začne v zimě pořádně uklízet? Asi musíme počkat, až si někdo vedení města nebo Technických služeb zlomí nohu jako "obyčení příbramáci".
Příbramačka
Odpověď - 12.02.2010 07:28:21
Dobrý den! Těžko reagovat na informaci o neuklizenosti chodníků, zastávek MHD. Ve městě je kolem 120 km chodníků a bez konkrétního udání místa, kde jsou podle Vás chodníky neuklizeny, nelze sjednat nápravu. Cedule kolem pošty v Příbrami 2 jsou věcí majitele objektu, TS s tím nemají nic společné. Nevím odkud máte tak přesvědčivé informace o vzorném úklidu v jednotlivých krajích, mně to hodnotit nepřísluší, ale z toho co je zveřejňováno (televize, rozhlas, internet, tisk) je situace stejná téměř všude. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
11.02.2010 12:37:14 - Mottlová
Dobrý den, já mám stížnost na technické služby v Příbrami. Dne jsem jela s dcerou a s vnučkou kočárkem na ZÚNZ Příbram k lékaři. Cesta po sílišti je horor! Chodníky jsou jen projeté ale neodklizené. Já chápu, že nemůže být Příbram hned odklizená, když napadne sníh ale nechápu, proč tam jede traktor nebo multikára s radlicí dvacet až třicet čísel nad chodníkem! A to není postřeh z letošní zimy ale toho jsem si všimla už dříve.
To asi potřebujete vyjet naftu, abyste si mohli stěžovat, že nemáte peníze!
Ještě jeden postřeh, Březové Hory i stará Příbram je vždycky daleko lépe odklizená, než sídliště. Čím jsme si to zasloužili? Že by tu bydlelo méně činovníků na městě?
Odpověď - 12.02.2010 07:34:24
Dobrý den! V noci z 10. na 11.2. napadlo kolem 8 cm sněhu. V 3.30 hod. zahájil ošetřování hotovostní systém (tj. 1 chodníkový sypač). V 6.00 hod. byla nasazena veškerá technika - tj. další 3 chodníkové sypače. Nevím v kolik hodin jste jela po uvedeném chodníku, ale podle harmonogramu práce k intenzivnímu ošetřování chodníku v oblasti Drkolnov došlo až mezi 12.00 - 14.00 hod. Ve městě Příbram nejezdí pouze technika TS. Řidiči TS mají příkaz trvale - tam kde je to možné, jezdit s radlicí v pracovní poloze. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
11.02.2010 10:29:25 - Kolářová
Dobrý den.Děkuji za Vaši odpověď-neodpověď.Ostatně, pokud čtu Vaše odpovědi na jakýkoliv dotaz, popř.stížnost,Vaše reakce je stejná, značně arogantní, nekonkrétní.Nejlepší obrana je útok. Nelze proto očekávat z Vaší strany pochopení nebo snahu o nápravu. Řešení by se určitě našla, od toho snad TS jsou. V každém zaměstnání musíte řešit spousty situací a nelze je odpálkovat zpět. V jiném postavení by Vám to neprošlo a nechápu, jak vůbec může.Navíc nemáte pravdu.Okolí Fialky není věnována náležitá pozornost v jakémkoliv ročním období!
Odpověď - 11.02.2010 14:39:11
Vážená paní, přečtěte si všechny moje odpovědi a uveďte, které jsou arogantní. Odpovídám zásadně na základě doložitelných faktů! S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
11.02.2010 08:14:31 - Jaklová
Dobrý den, ano, je vidět, že na parkovišti kolem nových domů na benzínkou OMV bylo skutečně více prohrnuto a uklizeno. Měla jsem ale na mysli parkovací pruh před vchodem do toho nového zeleného domu, u restaurace Česká pivnice. Tam je stále parkoviště neprohrnuto cca 6 míst a auta tam nestojí, není to ani možné. Alespoň dnes ráno, když jsem se prohrabábala do práce, tomu tak bylo. Díky.
Odpověď - 11.02.2010 14:33:34
Dobrý den! V současné situaci po spadu 8 cm nového sněhu a očekávání dalšího nemohou TS řešit rozšiřování parkovišť. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
11.02.2010 06:05:54 - HonzaK
Kdy naučíte své pracovníky dát radlici trošku níže??!!!...situace dnes ráno na chodníku po Milínské na nám. T.G.M. - na chodníku je vidět že nějaký stroj projel-čerstvé vyjeté koleje, ale stále je tam vrstva cca 5-10 cm v které se opravdu jde krásně. To že je v PB se zimou vždy problém už jsem nějak skousnul a nerozčiluji se, ale dnešní ráno už mi opravdu nutí reagovat - radlice je od toho aby sníh z chodníků odstranila nikoliv aby se pán ve stroji kochal krásně zasněženým městem!!! Doporučuji vám exkurzi do větších měst jak mají vypadat uklizené ulice - např. Hradec Králové, Pardubice apod.
Odpověď - 11.02.2010 14:36:39
Vážený pane, máte pravdu - chodník byl ošetřen nedokonale. V 5 hodin ráno jsem po něm rovněž šel. Není to obsluhou, ale šířkou radlice. Zamrznuté vysoké mantinely nepustí v některých úsecích radlici na chodník. V 6 hodin byl na tento blok nasazen stroj s užší radlicí a chodník byl ošetřen celkem 2x. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
10.02.2010 21:04:44 - Občan Žežic
Dobry den byl by problem vyfrezovat krajnice na silnici do Žežic? silnice už začíná bejt dosti úzka a docela se bojim o zrcátka.... Děkuji
Odpověď - 11.02.2010 14:44:22
Dobrý den! Technické služby mají 1 ks frézy, která je zapojena od 04.00 hod. na frézování přístupových silnic do Zavržic a Jesenice. V případě, že zítra nebude nutné frézu nasadit, pokusíme se silnici do Žežice rozšířit. Dnes (11.2.) od 14.00 hod. byly na částečné rozšíření trasy č. 1 (tam spadá rovněž přístupová silnice do Žežic) vyslány vedle sebe 2 silniční sypače a 2 traktory s radlicí. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
10.02.2010 11:57:12 - Kolářová
Dobrý den,bohužel se musím připojit ke stížnostem na úklid a prohrnování sněhu v okolí Fialky. Každoročně vázne úklid v těchto prostorách,sekání trávy i stříhání keřů.Bylo by zapotřebí i prořezat přerostlé stromy.To nejhorší ale je během zimy a když napadne sníh jako letos, je to přímo tragédie! Již delší dobu teď velké množství nenapadlo, dokonce byl rozbředlý, lépe odstranitelný shrnutím, ale leží stále! Je hezké vyzvat řidiče značkou aby odjeli s auty, jenže po předchozím prohrnutí máte před autem minimálně 60 cm hezky udusaného, zmrzlého sněhu, vlastníte jen lopatku na smetí z umělé hmoty a zkuste ten sníh někam odklidit.Vyjet je nemožné. Tak TS to vzdají.Řešení by se určitě našlo, např.zaměstnanci TS určení k úklidu sněhu na chodnících, kdyby za spolupráce s technikou odklidili to co jde na parkovištích, auta by odjela a hned by se dalo vše do pořádku. O chodnících v této lokalitě ani nemluvě.Prostě bydlíme na konci města,tak co chceme.Nejsme ale o nic méně obyvatelé našeho města než ti, co bydlí v jeho středu.
Odpověď - 11.02.2010 07:52:11
Dobrý den! Je to Váš názor. Okolí Fialky je věnována stejná pozornost jako jiným lokalitám. Nevím, zda-li máte představu kolik parkuje ve městě aut, která jsou zahrnuta mantinelem sněhu. To máte na mysli odklízet ručně za každým vozidlem? S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
10.02.2010 11:06:09 - Lišková
Chtěla bych se pouze zeptat, zda v zimním období provádíte čištění střech a okapů. Tím, že je letos opravdu sněhu hodně, tak při tání, což bylo v sobotu 6.2.2010, voda prosakuje do bytů v posledním patře.
Posléze bych se chtěla ještě zeptat, pokud neprovádíte v tomto období tyto práce, zda by se dalo objednat čištění okapů na nějaké jarní měsíce, nebo na dobu, kdy již nebude sníh a kolik Kč by to stálo.
Předem děkuji za vyřízení.

Lišková
Odpověď - 11.02.2010 08:05:35
Dobrý den! Technické služby nejsou vybaveny technikou ani kvalifikovanými zaměstnanci pro čištění střech a okapů od sněhu. Čištění okapů na jarní měsíce (pokud tam rameno plošiny 17 m dosáhne) můžeme zabezpečit. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
10.02.2010 09:16:08 - Jaklová
Dobrý den, prosím Vás, bylo by možné, až některý z Vašich pluhů pojede na Drkolnov, aby prohrnul parkoviště u toho nového zeleného domu nad benzínkou OMV, resp. naproti České pivnici. Tam je zhruba 6 volných parkovacích míst, ale vše zasypáno sněhem. A jak mrzne, tak to neurvete lopatou nebo hrablem. Každé parkovací místo je teď dobré. A možná by stálo za to trochu více prohrábnou parkovací místa pro invalidy. Díky.
Odpověď - 11.02.2010 08:07:32
Dobrý den! Toto parkoviště bylo podle možností (parkovaná vozidla) upraveno 10.2.2010. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
09.02.2010 11:24:46 - obyvatelka města Příbram
Dobrý den,

nevím jestli máte opravdu veškerý sníh co se v Příbrami hromadí pod kontrolou,jelikož Březové Hory by jsme mohly přejmenovat na sněžné hory.... Vím že vás to asi nezajímá jelikož tu nebydlíte ale dostat se autem okolo 3.Základní školy nahoru je opravdu umění..... tím myslím ullice Prokopská,Pahorková, u Křížku. Několikraát jsem na TS volala s odpovědí že se tam někdo zajede podívat, asi opravdu podíval, jelikož ulice jsou už skoro neprůjezdné, a když napíšu že už i Popeláři nám nevyváží popelnice(pahorková ulice) Tak si myslím že je na čase pane řediteli něco začít dělat. Zajímalo by mě kdyby jste ráno vstal probudil se a nemohl se ani dostat z ulice jak by se vám to líbilo.
S pozdravem
Odpověď - 10.02.2010 08:42:48
Dobrý den! Ulice Prokopská od kostela na náměstí A.Alise směrem k Prokopskému kostelu byla dne 3.února částečně rozšířena (vyvezeno 28 nákladních aut sněhu). Průjezd touto ulicí se značně vylepšil. Od této doby nedošlo k výraznějšímu spadu sněhu (pouze do 3-5 cm z 5. na 6.2.). Posyp byl mimo jiné proveden: 6.2., 9.2. Na ošetřování úzkých ulic na Březových Horách je trvale vyčleněn 1 stroj. 9.2. v 14.15 hod. jsem osobně tyto ulice prošel (50% pěšky) a konstatuji, že silnice jsou sjízdné. Přesto 10.2. se pokusíme v ulici Prokopská narušit namrzlou vrstvu mezi vyjetými kolejemi. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
08.02.2010 12:15:35 - Karel
Dobrý den, chtěl bych se zeptat proč TS když teď přijeli do Družstevní ulice - Drkolnov vyvézt popelnice, proč popelnice nechali stát před vyhrazeným místem kam patří? Zbytečně tím blokují parkování jiným vozům a hlavně to vypadá hrozně když stojí popelnice venku, neuklizené do zděného boxu kam patří. Jen bych rád věděl odpověď protože mě nic nenapadá a už je to kolikátý případ. Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Odpověď - 09.02.2010 08:51:22
Vážený pane, nedostatek byl s osádkou rozebrán a osádka ještě včera kontejnery do ohrady umístníla. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
07.02.2010 17:33:35 - HANULKA
Dobrý den, tak když jsem si tak přečetla ty stížnosti, a myslím, že oprávněné, na práci našich TS, tak si tak říkám, jestli vůbec mám nějak reagovat a svoji stížnost napsat. Pana ředitele nechci tímto vůbec urážet, tak jak jsem se dočetla v některých snížnostech a následně odpovědi pana ředitele, ale jsem dost stará na to abych si pamatovala, jak to fungovalo za minulého režimu, a tím vůbec nechci upozornit na tu dobu! Co bylo bylo, ale pamatuji se, že se přebytečný sníh z města odvážel někam za město,během celé zimy, aby se případně napadaný další sníh měl kam odhrnovat. To jsem ještě letos neviděla, fakt zase je, že tak dopodrobna to ani nemůžu sledovat. Ale vidím, jak jsou neschůdné chodníky a parkoviště - plné rozsolené břečky, která je schůdná snad jen když byly ty velké mrazy, jinak se v tom nedá chodit, natož pak vyjet z parkoviště. Mně se konkrétně jedná o parkoviště u FIALKY, které je města, za letošní zimu bylo prohrnuto pouze jednou a to tak, že napadaný sníh byl odhrnut do kraje parkoviště (pod zastávku autobusu MHD, která je na kopečku nad parkovištěm)ale alespoň něco! A od té doby nic. Vyjet a zaparkovat tam je tragédie, přitom by stačilo, kdyby v jeden den TS označily čištění, a parkoviště by se prohrnulo! Ale to je asi nadlidské síly TS. Takže si jen všichni moc přejeme, aby už konečně přišla nějaká ta obleva, a ty břečky sněhu odnesla, to si přejí určitě i TS! Tímto jsem nikoho snad neurazila a doufám, že se dočkám nějaké odpovědi. Přeji hezký zbytek zimy! občanky města Příbrami.
Odpověď - 08.02.2010 12:35:12
Vážená paní! V prostoru u Fialky, dále před domy č.p. 94-105, parkoviště v ulici U Školy jsme na den 17.1. a 21.1.2010 umístnili dopravní značky za účelem úklidu sněhu následující den. Značná část majitelů vozidel nerespektovala značky a úklid mohl být proveden z 20 - 40%! Pro Vaši informaci podle plánu zimní údržby schváleného Městskou radou se sníh vyváží pouze z některých ulic (Pražská, Dlouhá, Střelecká, Mariánské údolí, Mariánská - horní část, Tyršova). Do dnešního dne bylo z těchto ulic a z dalších vyvezeno kolem 350 aut sněhu (asi 1600 m3). Vyvážení sněhu je finančně náročné. Vývoz pouze z Pražské ulice představuje práci 5 zaměstnanců s lopatami, 1 nakladače, 1 chodníkového sypače, 2 nákladních aut na dobu 6-8 hodin. Z Pražské ulice byl sníh vyvezen již 3x. Podobně je to s ulicí Mariánskou. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
04.02.2010 09:41:25 - HELENA
Takže podle Vás je Drkolnov v dobrém stavu? Buď si prosím objednejte brýle aby jste lépe viděl a nebo si trasu od Billy dolů kolem hřbitova projďete znovu
Odpověď - 04.02.2010 12:25:27
Vážená paní, v 12.30 bude stroj prohrnovat chodník od Billy směrem k ZÚNZu. Sama se přesvědčte co je schopen udělat. Tuto trasu jsem prošel včera, byla schůdná pro chodce (s kočárkem zřejmě obtížně). Já Vás taky neurážím, tak nikomu nedoporučujte, aby si objednal brýle! S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
  1 |…| 46 |…| 93 | 94 |…| 105