0 0 0

Technické služby

Sekání trávy, úklid města, veřejné osvětlení, zimní údržba komunikací, odvoz odpadu, správa zeleně

Pošlete svou otázku:

Jméno (zobrazí se u otázky):   E-mail (nezobrazuje se veřejně):
 
Text otázky:
 
Opište kontrolní kód:
Kontrolní kód
 
  Souhlasím s podmínkami odeslání otázky.
Informace o zpracování osobních údajů
 


Otázky a odpovědi:

Vyhledávání:
   
  1 |…| 48 |…| 96 | 97 |…| 105  
18.01.2010 08:03:38 - Lenka R.
Dobrý den pane řediteli, ráda bych se zeptatla, proč po týdnu, kdy napadl první sníh nejsou pořád ještě pořádně uklizené a protažené silnice a chodníky na Drkolnově. Lidé se musí brodit rozježděným nestaženým sněhem a absolvovat toto každý den není opradu žádná lahoda. Já vím, že toho máte hodně, ale i jinde to vypadá podobně. V centru města, kde jsem šla nedávno, by se jeden zabil, jak tam kloužou chodníky a po kostkách se nedá jít, kolik je tam sněhu. Zato silnici na Žežice protahujete pravidelně, přestože je tam značka, že v zimě se cesta neudržuje. Proč pak?! Snad se uklizených chodníků a cest dočkáme dřív, než přijde obleva a my se budeme brodit v kalužích vody.
Odpověď - 18.01.2010 13:02:04
Dobrý den! Úklid chodníků a silnic na Drkolnově je prováděn častěji než do Žežic. Ale je to Váš názor. Kompletně, opakovaně (zeptejte se řidiče, který tam i dnes přehrnuje, že tam byl také např. 14.1.) ošetříme chodníky i dnes od 11-té hodiny. Problém je však tam, kde jsou na silnici zaparkovaná auta. Tam po shrnutí vznikne mantinel a auta při vyjíždění znovu sníh nahrnou do silnice. Přesvědčte se zítra, jak to vypadá po dnešním úklidu. S pozdravem Ing. Ladislav Michvocík, ředitel TS
17.01.2010 11:47:39 - občan města Příbramě
ad - Odpověď - 14.01.2010 14:05:33
Dobrý den! Úklid sněhu z úzkých ulic, ve kterých parkují motorová vozidla má větší význam pouze tehdy, když se z ulice vyveze. Vývoz je možný jen když tam auta nebudou parkovat. Vámi navrhovaný systém lze uplatnit - jako při blokovém čištění - ale ze zákona je nutné osadit dopravní značky nejméně 7 dnů předem/////

Pane Michvocíku,
vždyť lžete až si sám věříte!!! Výše uvádíte, že je dle zákona nutné osadit dopravní značky nejméně 7 dní předem. A ouha, náměstí 17.listopadu se neosadilo žádnýma značkama předem a šlo to i bez nich. Jestli se tak striktně držíte zákona, proč jen v některých lokalitách?! Lidé, kteří nebydlí v " atraktivních " lokalitách mají mít stále smůlu? A další věc, kde lžete jako když tiskne: stále se oháníte GPS, ale pozapomněl jste, že i my máme možnost sledovat na internetu práci vašich zaměstnanců a to on-line. Celý pátek jsme sledovali tento server a naše překvapení nebralo konce! V PB nebyl jediný vůz - vše se točilo kolem Dobříše a Rožmitálu. Myslím si, že za peníze dańových poplatníků, by měly být služby jinačí kvality, než ty, které předvádí příbramské TS pod vaším vedením. Divím se vám, že se za každou cenu tak křečovitě držíte tohoto místa!!! To vás ani trochu neštve, že slyšíte a čtete na svou práci samou kritiku? To máte tedy hroší kůži. Nejlépe by bylo, kdybyste " šel od válu ". Vaše odpovědi na jakoukoli otázku jsou směšné a neznáte jiné odpovědi: ... GPS nelže, přijďte se podívat do TS a výpisy co který vůz má provádět. SHRNUTO : ·Postavte se k tomu jako CHLAP a přiznejte, že jste opět selhal - bude to upřímnější a toto přiznání lidé spíš vezmou, než neustálé LHANÍ a přesvědčování, jak jste DOBREJ a SCHOPNEJ!!!
Odpověď - 18.01.2010 12:37:58
Dobrý den! Náměstí se označilo značkami zákaz zastavení s dodatkovou tabulí, dále bylo využito televize Fonka - výzva majitelům motorových vozidel. Pro Vaši informaci k dnešnímu dni byl shrnut nebo vyvezen sníh celkem z 22 parkovišť, co představuje kolem 800 m3 vyvezeného sněhu. Úklid parkovišť provádějí stejné stroje jako úklid ulic. Na dvou místech jeden stroj současně dělat nemůže! Žel Vaše sledování GPS na internetu jak uvádíte je GPS Středočeského kraje. Již nejméně 2 roky na adrese www.pribram.cz je odkaz na adresu GPS (Technické služby města Příbrami). K ostatním otázkám se nevyjadřuji. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
16.01.2010 09:39:46 - Alena Synková
Dobrý den pane řediteli.Víte,že bude opět padat sníh ? Proč tedy nepracujete na plno , dnes jezdí jen 3 vozy ale já je viděla se zvedlou radlicí .Proč nemůže být ukliená Příbram jako třeba je Rožmitál.Včera jsem vůbec nevyjela z Pražské ulice Pivovarskou ulicí na silnici.Když si vzpomenu na nemocné lidi,kteří musejí na OSSZ v náledí a sněhu ,tak přemýšlím jestli není údržba komunikací nad vaše síly. Děkuji za odpověď . Alena Synková.
Odpověď - 18.01.2010 12:41:58
Vážená paní! Dne 10.1.2010 byl vyvezen sníh z celé Pražské ulice (40 nákladních aut). Pivovarská ulice byla několikrát shrnuta, žel trvale tam parkují vozidla - shrnutí dělá mantinel. K výjezdu bylo možné použit Pražskou ulici. Za způsobené potíže se omlouvám. S pozdravem Ïng.Ladislav Michvocík, ředitel TS
16.01.2010 09:28:19 - Jarda B.
Dobrý den. Chci upozornit na chodník na ul.Husova od parkoviště pod dolem Anna k dolu Vojtěch. Chodník je jenom po jedné straně ulice a není dostatečně uklizený sních - je problém se minout pro dva chodce. Kritický je úsek při křižovatce k dolu Anna, kde je nyní upozornění na možnost padání ledu ze střechy. Mate na výběr riskovat že na vas podne kus ledu, nebo jít po silnici a riskovat zražení autem. Navíc je to v zatáčce a je to neprůhledné. Domnívam se že kdyby v danem úseku byl odstráněn sníh z celého chdníku dalo by se vyhnout oboum rizikům.
Odpověď - 18.01.2010 12:20:46
Dobrý den! Chodník bude dnes ručně rozšířen. Byl zahrnut vozidlem Správy a údržby silnic Benešov, která ošetřovala sníh (shrnováním) a vždy ho nahrnulo na chodník, který TS před tím uklidily. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
15.01.2010 22:32:37 - T.
Dobrý den, celkem by mě zajímalo, kdy bude konečně uklizeno parkoviště v ulici Gen. Kholla, č.p 207. Kvůli sněhu je zde velmi obtížné zaparkovat, což ještě stěžuje fakt, že na parkovišti je kvůli nedostatku místa velmi omezená manipulace a autem!Od napadnutí prvního sněhu zde nebyl odklizen a stav začíná být vážně poměrně dost rizikový.

Děkuji!
Odpověď - 18.01.2010 12:44:35
Dobrý den! Tento týden umístníme před parkoviště dopravní značku s výzvou neparkovat! Pokud budou majitelé vozidel značku respektovat - parkoviště prohrneme. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
15.01.2010 21:04:32 - Marie
Dobrý den,ulice 28.ŘÍJNA je v hrozném stavu.V neděli projel traktor TS a od té doby ani kolo TS.Na tuto ulici se každou zimu zapomíná.Vy tady v každé odpovědi argumentujete s vaší technikou,ale chtělo by nějakou kontrolu.Stížností je opravdu mnoho,jsou pravdivé.
Odpověď - 18.01.2010 13:05:36
Dobrý den! Mohu Vás ubezpečit, že kontrolu provádím denně několikrát. Vzhledem k tomu, že datum odeslání Vaší stížnosti je 15.1. (neděle byla 10.1.), nemohu posoudit tuto informaci. S pozdravem Ing. Ladislav Michvocík, ředitel TS
15.01.2010 17:21:11 - Váchová
Jinou reakci jsem od Vás ani nečekala. Drkolnov nekončí u supermarketu Billa. V sídlišti jsme si cestičky již vyšlapali, místa na parkování sami odházeli, takže co řešit, že? Zkuste to projít s nákupní taškou v jedné ruce a s malý dítětem za druhou ruku, nebo dokonce s kočárkem. Běžte například chodníkem kolem nového zeleného domu nad benzínovou pumpou. Dům je ještě málo obydlen, takže ho nemohlo moc lidí prošlapat. K tomu mě skutečně nepotřebujete, chodím tam každý den, tak toho mám skutečně dost a nemusím to absolvovat znovu. Souhlasím s panem Lubošem, parkoviště jsou již dost prázdná, ale sníh je zde pořád neuklizený, rozjíždí se, je z toho pořád nepořádek. Nezlobte se, ale další úklid není skutečně moc vidět. Sněžit přestalo v pondělí, je pátek. Nezpochybňuji, že byste jako TS neudělali vůbec nic. Je pravda, že napadlo o hodně víc sněhu, než jsme byli zvyklí v minulých letech. O co víc sněhu, o to víc se musí zapracovat na jeho odstranění, což je úkol TS. Ale sníh v lednu překvapil, že?
Odpověď - 18.01.2010 12:30:16
Vážená paní! Ve městě jsou desítky ulic, zejména na sídlišti mezi paneláky, kde parkují stovky motorových vozidel. Pro Vaši představu: v minulém týdnu byl proveden úklid 22 parkovišť (vyvezeno téměř 800 m3 sněhu, což představuje 200 nákladních aut). Ani menší počet vozidel na parkovištích neumožní úklid parkoviště. Stačí, aby parkovalo 5 - 10 vozidel a silniční sypač, nebo traktor, ale i chodníkový sypač (délka nejméně 4 m) se tam nemůže pohybovat tak, aby nepoškodil zaparkované vozidlo. Oblast uvnitř bloku Drkolnov (chodníky) opakovaně ošetříme 18.1.2010 od 11-té hodiny. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
15.01.2010 15:05:11 - Jan Přibyl
Dobry den,pres zimu hodne cestuji po Cesku i zahranici, ale skoro nikde nenarazim na naprostou ignoraci uklidu snehu na parkovacich plochach tak jako v Pribrami.
Nemuzou alespon 1x za zimu (nejlepe po tom, co je na parkovistich 30 cm rozjezdeneho snehu ;-) vjet dopoledne (je tam nejmene aut) uklidove jesterky a trochu parkoviste upravit? Alespon napriklad na sidlistich?
Nebo na to diky nesmyslnemu zdobeni kruhovych objezdu a osvetlovani chodniku do \\\"starostovych\\\" Zezic uz nejsou penize?
Dekuji za odpoved.
Odpověď - 18.01.2010 12:27:05
Vážený pane! Nikdo úklid sněhu v Příbrami "naprosto neignoruje"! Ve městě jsou desítky ulic, zejména na sídlišti mezi paneláky, kde parkují stovky motorových vozidel. Pro Vaši představu: v minulém týdnu byl proveden úklid 22 parkovišť (vyvezeno téměř 800 m3 sněhu, což představuje 200 nákladních aut). Ani menší počet vozidel na parkovištích neumožní úklid parkoviště. Stačí, aby parkovalo 5 - 10 vozidel a silniční sypač, nebo traktor, ale i chodníkový sypač (délka nejméně 4 m) se tam nemůže pohybovat tak, aby nepoškodil zaparkované vozidlo. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
15.01.2010 08:24:11 - Blanka
Dobrý den, pane řediteli. Rok se s rokem sešel, čekala jsem, kdy splníte své sliby, že budete na tzv. Stalingradě odhrnovat sníh z chodníků před domy. A jak jsem psala, opět jsem se nedočkala. Občané a občanky - a ne žádní mladíci a mladice, vzali do rukou lopaty a sníh odhrabovali sami, aby se dostali z domů. Vím, že mi, jako vždy, napíšete, že práce vašich pracovníků byla potřeba jinde, ale i zde žijí lidé, kteří si zaslouží chodit po uklizených chodnících. A jsou to lidé, kteří většinou chodí o hůlkách, nebo jsou jinak špatně pohybliví. Takže přesně, jak jsem reagovala na vaši odpověď, že chodníky budou uklízet zaměstnanci TS, protože v minulých letech se na "Stalingrad" zapomínalo, tak ty opět uklizeny nejsou, protože se na ně zas zapomělo.
Odpověď - 15.01.2010 12:42:03
Vážená paní! V oblasti Stalingrad jsme shhrnovali sníh z chodníků strojem (číslo 7) dne 8.1. od 13 hodin, 9.1. od 9 hodin, 10.1. od 8 hodin. Rovněž v tomto bloku "Stalingrad" ve dny kdy sněžilo (včetně soboty a neděle) pracovali s lopatou 2-3 zaměstnanci TS. Naposledy dnes 15.1. - 6 zaměstnanců. Je pravdou, že část chodníků kolem domů - každý den odházeli občané. Jsem ochoten na místě Vám ukázat i s řidičem kdy a co na Stalingradě dělal. Všem občanům, kteří odházeli sníh z chodníků i Vám děkuji. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
15.01.2010 08:15:36 - Váchová
Pane Michvocíku, po přečtení Vašich odpovědí snad nemá ani cenu pokládat Vám jakoukoliv otázku. Držte se svých výpisů z GPS, ohánějte se zákonnými lhůtami, proč nelze vyčistit parkoviště v sídlištích, chodníky ...víte, kromě pluhů jsou ještě lopaty a hrabla a ani nemusíte dávat značky blokového čištění. Sněžit přestalo v pondělí a podívejte si i MIMO HLAVNÍ silnice, chodníky a centrum města (po kterých patrně chodíte pěšky těch 8km denně)jak tam je "uklizeno". Ani se nenamáhejte nějakou reakcí na moji poznámku, raději se běžte podívat třeba na Drkolnov, ale vezměte si s sebou lopatu, ať se tam prohážete. Nepiště mi, jak se tam uklízelo podle GPS, jděte se tam PĚŠKY podívat.
Odpověď - 15.01.2010 12:50:13
Dobrý den! Nenamáhám se, přesto Vás vyzývám na kterékoliv konkrétní místo kam se dostavím, aby jste na tomto místě ukázala na neošetřené chodníky a silnice. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
15.01.2010 07:58:04 - Ječmen
Je opravdu nutné aby při každém svozu kolem Uranu váš řidič popelářského Renaultu troubyl.Naposled dnes i jindy kolem 5 ráno.Když mu vadí zaparkovaná má to řešit MP ne on svím klaksonem.Nikdo stejně neodjede,on pak stejně projede,ale asi je rád,že vzbudil ostatní.Při upozornění na jeho chování je navíc i sprostý.
Odpověď - 15.01.2010 12:46:43
Dobrý den! Vedoucímu střediska Svoz komunálního odpadu jsem uložil, aby rozebral se všemi řidiči, že takovéto jednání je nepřípustné. Omlouvám se za způsobenou situaci. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
15.01.2010 07:10:05 - Vlasatá
Dobrý den,mohla by být protažena ulice A. Jiráska v celé délce i do slepé ulice . Máme se tento týden stěhovat a nikdo nechce riskovat, že cestou k nám zapadne s nákladním vozem. Děkuji
Odpověď - 15.01.2010 12:33:11
Dobrý den! Ano, pokud to podmínky (zaparkovaná vozidla) dovolí - prohrneme i do slepé ulice. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
14.01.2010 20:32:12 - Libor
Pane řediteli,jestli nechápete proč nemají auta radlici na zemi,tak Vám to rád vysvětlím:zvyšuje to spotřebu.Stačí jít kolem TS ve 14.30 a nádoby s phm se nakládají do soukromých aut.Asi Vaše GPS moc nefunguje,asi tam máte stále socialismus.
Odpověď - 15.01.2010 13:09:21
Dobrý den! Takovéto nařčení z krádeže PHM by jste měl konkretizovat! Všichni řidiči mají od 1.dne nařízeno přesunovat se po městě (i když jede do svého bloku např. Drkolnov či N.Hospoda) zásadně s radlicí v pracovní poloze (mimo úseků, kde již sníh není, nebo shrnování z jiných důvodů jako jsou zejména úzká místa kolem zaparkovaných aut). S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
14.01.2010 16:47:07 - Luboš
Za Váš výčet děkuji a nezpochybňuji co jste udělali,málo toho není.Ale proč se nepracuje dál? Auta na zmíněných místech byla,protože není kde parkovat z důvodu závějí.Teď už je jich tam méně nebo žádná a stále jsou tam hory sněhu...Nárok na přestávku také nikomu neodpírám,ale jelikož spoustu vašich zaměstnanců znám,tak vím,že si přestávku plynule vyberou až do konce pracovní doby...
Odpověď - 15.01.2010 12:59:07
Dobrý den! Pracuje se dál - provádí se denně rozšiřování chodníků ručně, úklid kolem odpadových nádob, podle možností uklízíme parkoviště. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
14.01.2010 16:37:12 - KUČEROVÁ J.
Dobrý den, musím reagovat na stav silnic v Příbrami. Vrátila jsem se po dvou dnech z jiných měst a tohle je neuvěřitelnej bordel. Tři dni nesněží ale tady se nic neděje. Všude sníh, nic neuklizeno, na parkoviště se nedá vjet. Ten kdo je za tohle odpovědný, by měl okamžitě odejít... Nikde v republice není to, co tady.... Jděte do háje...
Odpověď - 15.01.2010 13:03:22
Dobrý den! Vaše informace (stížnost) neodpovídá skutečnosti a nemá žádnou hodnotu pro řízení (můžeme reagovat na konkrétní místo ne na obecné a ještě neobjektivní konstatování). Sledujte televizi jak to vypadá (vypadalo) v jiných městěch (např.Benešov). S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
14.01.2010 04:49:08 - Luboš
Reakce na Vaše neomylné informace: 10.1.2010 - nařízena pracovní neděle 70 zaměstnancům, 13 strojů (100%). Úklid prováděn do 14.00 hod.
Poznatky občanů včetně mě: 10.1.2010 v 9.20hod Vaši zaměstnanci odchází s hrably na ramenou a svačinou v ruce do domu Na Flusárně, v 13.00hod jsou garáže TS obsazeny sypači. Vaše GPS nemusí lhát, ale když už technika jezdí, musí i sypat a mít radlice na zemi. Nevím,jestli jste to zdůraznil při instruktáži zaměstnanců.
Dnes 14.1.2010 je situace žalostná. Parkoviště u Aquaparku, u divadla, na náměstí TGM, zimní stadion, Na Plzeňské, okolí Zámečku a I.Polikliniky - vše místa s četným výskytem osob, prostory k užívání zařízení města, samozřejmě vše plné sněhu. Zajímala by mě v tuto chvíli vaše GPS? Šestý den od začátku kalamity, sněhu stále dost, rychle zamrzá a vaši zaměstnanci odpočívají. Doufám,že budou alespoň perfektně připraveni na další nápor sněhu?!? Těším se na Vaši odpověď!
Odpověď - 14.01.2010 14:34:56
Dobrý den! Zřejmě ne všichni (70!) zaměstnanci byli viděni jak popisujete. Zaměstnanci mají podle Zákoníku práce nárok na přestávku na odpočinek a stravování v průběhu pracovní doby. Rozhodně nelze generalizovat, že zaměstnanci TS "pouze odcházejí s hrably na ramenou a svačinou v ruce". Všichni řidiči byli poučeni, důsledně vyžadujeme, aby zásadně i přesun do svého bloku (např. na N.Hospodu nebo Drkolnov) i když se pohybují po silnici, které ošetřuje SÚS Benešov, jezdili s radlicemi na silnici. Pokud dostanu informaci, které vozidlo (všechna jsou označena viditelnými čísly od 1 do 13), v kterém prostoru a čase tuto povinnost porušilo - mohu to řešit. Obecné konstatování nic neřeší. Parkoviště u AQUAPARKU jsme chtěli shrnout v noci z neděle na pondělí. Ve 23.00 bylo parkoviště plné aut- rovněž v 4.00 hod. Uklidit sníh nebylo možné. Ve stejnou noc bylo shrnuto parkoviště pod divadlem (tam kde neparkovala vozidla). Na nám. TGM byl sníh shrnut v neděli odpoledne 10.1.2010. V noci však napadlo dalších 20 cm sněhu. Plzeňská ulice není ošetřována Technickými službami, patří SÚS Benešov, rovněž tak Milínská ulice, kde je situace stejná. Z okolí Zámečku a I.polikliniky bude sníh vyvezen příští týden. 11. a 12.1. byl vyvezen sníh z parkovišť: Jiráskovy sady, Dlouhá - V Brance, z nám.17.listopadu (80 aut!). Je zřejmé, že ani výčet naší činnosti Vás neuspokojí. Nebude se proto dál rozepisovat. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředite TS
13.01.2010 23:24:34 - Jana, Nová Hospoda
Dobrý den,
kdy naše děti budou chodit zase po přechodu na zastávku MHD k O2 na Nové Hospodě?? Není tam prozatím vůbec odházen sníh, jen bariéra nahrnutého sněhu ze silnice. Děti kličkují po silnici, aby našly kousek prošlapané závěje k chodníku, apeluji na jejich bezpečnost.
Info pro paní Olgu: My si tady uklízíme sníh téměř všichni okolo svých domů, jinak bychom byli "uvězněni" do oblevy.
Děkuji, Jana
Odpověď - 14.01.2010 14:37:10
Dobrý den! Dne 14.1.2010 ráno byl odklizen sníh ze zastávky MHD, obnoveny přechody pro chodce. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
13.01.2010 21:02:04 - M. Zelenka
Dobrý den pane řediteli, jak sleduji debatu okolo sněhové kalamity, tak mám dojem že máte přehled o celé situaci jen přes GPS ,nikoli realitu.Ale když už máte takový přehled,rád bych Vás požádal o informaci, kolikrát technika TS projela Mariánským údolím v období od 11.-13.1? Jinak musím pochválit traktoristu, který 11.1. pracoval asi 20min. na náměstí Dr. Theurera za profesionalitu. Prohrnování prováděl tím způsobem, že měl radlici asi 20cm nad vozovkou a krásně uhladil (snížil)výšku sněhové nadílky.Pokud všichni zaměstnanci pracují stejně, nedivím se,že celé město je stále pod návaly sněhu.
Odpověď - 14.01.2010 14:45:19
Dobrý den! Za dobu od 8. do 13.1.2010 byla ulice Mariánské údolí prohrnuta pouze 2x. Na skutečnost, že traktor na nám.Dr.Theuera shrnuje nedokonale jsem byl upozorněn jiným občanem - radlici (uchycení) jsme upravili ještě ten den. Dne 15.1.2010, pokud budou respektovány dopravní značky, které jsme tak umístnili, vyvezeme sníh z ulic: Mariánské údolí, Spojovací, Na Valešince, Střelecká. Nemám přehled jen z GPS. Denně PĚŠKY nachodím po různých částech města 7 - 8 km. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
13.01.2010 19:31:23 - ***
Tak této odpovědi jsem se od srdce zasmál:

Vážení, je mi sice záhadou, kde se podařilo sehnat 29 občanů, aby 11.1.2010 napsalo na Město na Tech.služby informaci o tom, jak jsme byli zaskočeni zimou. Srdečně Vás zvu na TS, kde jsme Vám schopni hodnověrně prokázat, co všechno, kterou dobu bylo v Příbrami a 9-ti obcích ošetřeno. GPS NELŽE. Dále Vás kohokoliv zvu na projížďku městem vozidlem TS, aby Vám bylo prokázáno či LŽOU TS nebo Vaše informace je naprosto nepřesná. Pouze pro informaci: 8.1.2010 zahájeno ošetřování 13 stroji (100% techniky - 3 sypače silniční, 2 traktory-město, 2 traktory-vesnice, 6 sypačů chodníkových). Úklid byl prováděn včetně noci. 9.1.2010-nařízena pracovní sobota 70 zaměstnancům,13 strojů (100%). Úklid prováděn od 6.00 do 18.00 hod., pak od 4.00 hod. v neděli. 10.1.2010 - nařízena pracovní neděle 70 zaměstnancům, 13 strojů (100%). Úklid prováděn do 14.00 hod., znovu od 2.00 hod. pondělí. Pondělí - od 6.00 nasazena veškerá technika (mimo jiné 10 hodin trvá vývoz sněhu z Pražské ulice), ručně odklízelo sníh 45 zaměstnanců. TO JSOU FAKTA, PŘIJĎTE SI JE OVĚŘIT!! Vaši informaci považuji za anonymní, přesto na ni naposled odpovídám. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS ////
-------------------------------------------------
Ano, GPS NELŽE, ale také nemá záznam, že by byly radlice či pluh spuštěny. Že auto bylo v té a té lokalitě je sice pravda, ale jen jí projíždělo.To už pan Michvocík zřejmě přehlíží.
Odpověď - 14.01.2010 14:16:08
Dobrý den! GPS pořizuje záznam o těchto údajích: 1. Jízda; 2. Jízda s pluhováním; 3. Jízda s pluhováním a posypem; 4. Jízda s posypem; 5. Neaktivní; 6. Císlo a název stroje A to je již definitivně poslední odpověď na informace tohoto typu. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
13.01.2010 19:08:02 - občan města Příbramě
Vážený pane Michvocíku,
věřím, že vám lahodí očím a uchu zpráva paní OLGY!!! Jasně, paní chodí po městě po chodnících, které jsou jakž-takž uklizeny. Asi té paní nedošlo, že jsou zde i občané, kteří do práce dojíždějí svým autem, protože třeba autobus do místa jejich zaměstnání ani nejezdí. Ale já bych to vzala odjinud. Pane Michvocíku, což takhle uklidit silnice v okolí křížových domů tím způsobem, jako to běžně děláte při blokovém čištění - dát tam upozorňující tabuli s datem, kdy se bude odklízet sníh a pak se nemusíte vymlouvat na to, že auta vám překážejí při výkonu čištění. Myslím, že to by neměl být velký problém, ale už se konečně dostaňte ke křížovým domům PB VIII 118-123. Minulý týden byla silnice díky \"dopravní obsluze\", která vezla zboží zcela ucpána. Přijde vám normální - vidět každého druhého motoristu s lopatou či hrablem v ruce a dolovat své auto ze sněhem zasypané silnice? Mě tedy né, když uvážím, co fin. prostředků se vybere od občanů - motoristů a když se semele takováto situace - TS jsou z léta velice dobře a na úrovni připravené!!!A propos, řekněte svým pracovníkům, aby také spustili radlici a né jen projížděli se zdviženou! To se pak není radno tomu divit, že je stav silnic takový, jaký je nyní.
Odpověď - 14.01.2010 14:05:33
Dobrý den! Úklid sněhu z úzkých ulic, ve kterých parkují motorová vozidla má větší význam pouze tehdy, když se z ulice vyveze. Vývoz je možný jen když tam auta nebudou parkovat. Vámi navrhovaný systém lze uplatnit - jako při blokovém čištění - ale ze zákona je nutné osadit dopravní značky nejméně 7 dnů předem. Úklid sněhu, v možnostech, kterou dovolí zaparkovaná vozidla, byl proveden 14.1.2010. Všichni naši řidiči mají nařízeno - jízdy všude provádět pouze s radlicí v pracovní poloze - tj. "dolů". Reagovat můžeme pouze na informaci, která nám uvede kdy a kde vozidlo TS nemělo radlici spuštěnou. S pozdravem Ing.Ladislav Michvocík, ředitel TS
  1 |…| 48 |…| 96 | 97 |…| 105